Beantwoord

Kan geen 0900 nummers bellen

• 7 december 2018
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

Hoi! Probeerde zojuist Famed te bellen op hun 0900 nummer maar blijkbaar is dit niet toegestaan. Hoe kan deze blokkade worden verholpen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Wietske 7 december 2018, 19:25

Hoi Ash, goed dat je hierover contact opneemt met ons! Ik zie dat je vanmiddag ook telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de blokkade inmiddels verwijderd is. Mocht je toch nog problemen ervaren met het bellen van premium nummers, laat het dan even weten 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Ash, goed dat je hierover contact opneemt met ons! Ik zie dat je vanmiddag ook telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat de blokkade inmiddels verwijderd is. Mocht je toch nog problemen ervaren met het bellen van premium nummers, laat het dan even weten 🙂
Hoi Wietske, ik heb hetzelfde probleem. Ik kan geen 0900 nummers bellen ("deze oproep is niet toegestaan"). Ik ben ongeveer een jaar klant. Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Wietske, ik heb hetzelfde probleem. Ik kan geen 0900 nummers bellen ("deze oproep is niet toegestaan"). Ik ben ongeveer een jaar klant. Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt

Daar ben ik voor, Trie! Ik zie inderdaad dat er nog een blokkade staat op deze dienst op het netwerk. Deze heb ik voor je verwijderd. Na het herstarten van jouw telefoon kan je weer bellen naar premium diensten.

Reageer