Beantwoord

kan niet bellen naar 06 nr van mijn vrouw komt direct in de voicemail

• 27 juni 2017
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Als ik het nummer van mijn vrouw bel krijg ik direct de voicemail. andere nummers kan ik gewoon bellen. Mijn vrouw kan met haar toestel mij wel normaal bellen. Wat moet ik aanpassen? We hebben beiden een Samsung S3 en S4
icon

Beste antwoord door Rox 4 juli 2017, 14:57

Hmm dat zou natuurlijk kunnen, Jan! Dit kun je in je toestel nakijken bij contacten. Bij de instellingen via daar kun je nagaan welke nummers er geblokkeerd staan, ik raad je aan om dit allebei in je telefoon na te kijken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi jongman.jan, wat vreemd dat jij de melding krijgt dat het nummer van jouw vrouw niet bereikbaar is. Ben jij zelf wel bereikbaar? Anders lijkt het erop dat de problemen liggen bij het toestel van jouw vrouw. Van welke provider maakt zij gebruik?
Hoi jongman.jan, wat vreemd dat jij de melding krijgt dat het nummer van jouw vrouw niet bereikbaar is. Ben jij zelf wel bereikbaar? Anders lijkt het erop dat de problemen liggen bij het toestel van jouw vrouw. Van welke provider maakt zij gebruik?
Ik kan zelf bellen naar alle 06 uit mijn contacten. Ook mijn vrouw kan zonder beperking bellen en ontvangen op haar toestel samsung s3 . Ik heb zelf s4. Beiden Ben simkaart. Denk dat haar nummer geblokkeerd is. Middels nummer blokkade. Krijg het niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +7
Hmm dat zou natuurlijk kunnen, Jan! Dit kun je in je toestel nakijken bij contacten. Bij de instellingen via daar kun je nagaan welke nummers er geblokkeerd staan, ik raad je aan om dit allebei in je telefoon na te kijken.

Reageer