Beantwoord

Kan niet gebeld worden

• 6 december 2018
  • 12 reacties
  • 221 keer bekeken

Ik kan sinds ik m'n abonnement heb niet meer gebeld worden. Hij schakelt dan direct over naar m'n voicemail. Ik ontvang ook geen sms meer. Kan zelf wel bellen!
icon

Beste antwoord door Romy 10 december 2018, 14:47

Ik kan nu wel weer bellen! Gebeld worden werkt nog niet!

Misschien kun je jouw voicemail tijd iets verlengen. Via dit topic staat er hoe je dit kan verwezenlijken. Laat me even weten of het heeft gewerkt!
Bekijk origineel

12 reacties

Heb systeemupdate gedaan en kan nu zelf ook niet meer bellen
Reputatie 5
Badge +6
Hi! Wat ontzettend vervelend dat je deze probleem ervaart met jouw nieuwe abonnement. Krijg je een bepaalde foutmelding te horen wanneer je belt?
Sorry voor de late reactie! Hij geeft aan belsignaal en dan annuleert hij. Voor de rest geen fout melding oid
Reputatie 3
Badge +2
Hoi rhodeglasbergen, ik heb jouw simkaart gereset! Zou je je toestel eens opnieuw kunnen opstarten en testen of het nu wel lukt met bellen en gebeld worden?
Reputatie 5
Badge +6

Misschien kun je jouw voicemail tijd iets verlengen. Via dit topic staat er hoe je dit kan verwezenlijken. Laat me even weten of het heeft gewerkt!
Dat werkt niet. Krijg melding 'ongeldige MMI-code'!
Ik krijg als ik gebeld word alleen achteraf een SMS met de melding dat ik gebeld ben!
Reputatie 5
Badge +6
Heb je toevallig de niet storen functie (maan icoon op iPhone) aanstaan?
Nee heb een huawei!
Functie staat niet aan
Reputatie 5
Badge +6
Kan je jouw simkaart eens in een ander toesel stoppen, om te kijken of dat wel werkt?

Reageer