Kan niet gebeld worden en ontvang geen smsjes

• 8 augustus 2016
  • 69 reacties
  • 2372 keer bekeken

Toon eerste bericht

69 reacties

😞 ook al zo een tereurige oplossingen
Sinds een paar dagen kan ik niet meer gebeld worden en ontvang ik geen sms meer. Ik kan zelf wel bellen en sms'en. Ik heb mijn telefoon (samsung galaxy s5) al meerdere malen opnieuw opgestart en alle updates zijn geïnstalleerd.
Badge
Hoi levelien,

Dit was inderdaad eenbekend probleem. Zou je juw toestel even willen herstarten?
Het zou opgelost moeten zijn.

Gr,
Amber
Hoi levelien,

Dit was inderdaad eenbekend probleem. Zou je juw toestel even willen herstarten?
Het zou opgelost moeten zijn.

Gr,
Amber

Hoi Amber,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn toestel net herstart maar helaas kan ik nog steeds niet gebeld worden. Gr. Evelien
Badge
Ik heb jouw instellingen nog even een reset gegeven. Zou je hem voor de laatste keer willen herstarten? =)

Gr,
Amber
Ik heb jouw instellingen nog even een reset gegeven. Zou je hem voor de laatste keer willen herstarten? =)

Gr,
Amber

Hoi Amber, helaas lukt het nog steeds niet.
Ik heb de simkaart er nog een keer uitgehaald en weer teruggezet maar hij schakelt gelijk door naar de voicemail.
Gr. Evelien
[quote=levelien]Ik heb jouw instellingen nog even een reset gegeven. Zou je hem voor de laatste keer willen herstarten? =)

Gr,
Amber

Hoi Amber, het werkt weer! Bedankt voor je moeite. Gr. Evelien
Badge
Goed om te horen levelien!
Ik wens je nog een fijne dag verder.

Gr,
Amber
Hallo allemaal ik heb een vraagje.
Ik ben sinds vrijdag overgestapt naar t mobile en had ook tel nummer ook mee vaan Vodafone mee genomen. Nu kan ik wel bellen en die gene die tmobile heeft kan mij ook bellen. Maar andere providers niet. Kreeg ze gelijk voicmail.
Weet iemand wel wat ik kan doen om deze problemen oplosen.
Ik had wel tmobile gebeld ze hadden me gezegd dat het storing is bij tmobile. En word het zosnel opgelost.
Maar op interen staat nergens dat het tmobile storing heeft.
Heeft iemand enige idee wat moet ik doen.

Alvast bedankt.
Mvg
Alik
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Alik, bedankt voor je bericht. Heb je deze vraag ook via het forum van T-Mobile gesteld? Wellicht dat zij jou hier verder mee kunnen helpen!

Groetjes, Jolijn
Goedenavond, Helaas kan ik ook niet meer gebeld of gesmst worden. Internet en zelf bellen kan nog wel. Ik ben sinds eind mei overgestapt naar Ben en eerst werkte het wel allemaal. Kunt u mij (snel) helpen? Henriëtte.
Reputatie 3
Badge +1
Goedenavond, Helaas kan ik ook niet meer gebeld of gesmst worden. Internet en zelf bellen kan nog wel. Ik ben sinds eind mei overgestapt naar Ben en eerst werkte het wel allemaal. Kunt u mij (snel) helpen? Henriëtte.

Ik heb voor jou een verzoek uitgezet naar onze netwerkexperts, hvb.
Wanneer ze het probleem hebben verholpen ontvang je bericht van hen.
Ik begin aardig ongeduldig te worden...
Kan nu nog steeds niet gebeld of gesmst worden.
Kan dit nu heel erg snel opgelost worden? Ik heb diverse keren geprobeerd naar jullie te bellen, na eindeloos wachten kreeg ik eindelijk verbinding, maar hoorde alleen wat gekraak en er werd weer opgehangen. Dit gebeurde meerdere keren... Zo schiet ik echt niets op!
Van de bijna 4 weken dat ik nu bij Ben ben, ben ik al zeker 2 weken niet meer bereikbaar!
Ik ben deze situatie nu goed zat en als het niet heel erg snel opgelost wordt, dan ben ik voor het einde van de week weg.. Dan maar een paar euro duurder, maar wel weer bereikbaar!

henriëtte
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Henriëtte, ik begrijp dat je hier ongeduldig van wordt. Het duurt dan ook al erg lang. Ik kan je echter niet met zekerheid aangeven wanneer dit is opgelost. Ik kan je enkel aangeven dat wij jou nog niet zijn vergeten en dat er wordt gewerkt aan een oplossing zodat jij weer volledig bereikbaar bent. Mocht je hier nog vragen over hebben hoor ik het natuurlijk graag.

Groetjes, Jolijn
Ik heb onlangs een nieuw abonnement bij ben afgesloten, en kom er afgelopen weekend achter dat ik niet gebeld kan worden. Wel kan ik zelf bellen smsen en internetten. Degene die mij belt krijgt meteen de voice mail. Enig idee wat er mis kan zijn? Het nummerbehoud aanvragen verliep niet helemaal soepel, misschien dat dit het heeft kunnen veroorzaken?
Ik hoor graag wat.
Groetjes,
Jeffrey
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Jeffrey, bedankt voor je bericht. Het lijkt er inderdaad op dat er iets niet goed gaat met de overzetting. Ik heb het verzoek voor je uitgezet om dit op te lossen. Zodra wij hier meer informatie over hebben krijg je een bericht via de e-mail. Sorry voor het ongemak.

Groetjes, Jolijn
Het probleem is opgelost, maar helaas heb ik geen terugkoppeling gehad. Graag ontvang ik deze nog zodat ik weet wat er aan de hand is geweest.
Ik kan dit dan ook vermelden in de compensatie die ik nog aan kan vragen zodra ik de factuur van augustus ontvangen heb.

Ik zie de terugkoppeling graag tegemoet.
ik heb hetzelfde probleem kan niet gebeld worden wel kan ik zelf bellen. hoe is dit bij jou opgelost
Reputatie 6
Badge +8
ik heb hetzelfde probleem kan niet gebeld worden wel kan ik zelf bellen. hoe is dit bij jou opgelost

Hallo htleeninga, ik zie dat wij al meerdere topics van jou hebben beantwoord met dezelfde vraag. Intern zijn wij druk voor jou bezig.

Reageer