Beantwoord

Kan zelf wel bellen maar niet gebeld worden.

• 27 maart 2018
  • 3 reacties
  • 901 keer bekeken

Thuis is er niets aan de hand maar buitenshuis kan ik zelf wel bellen maar niet gebeld worden. De telefoon gaat wel over maar als ik wil opnemen hoor ik niets en staat er in beeld: proberen een verbinding te vinden...

Heb een nieuw abonnement en telefoon. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Rox 28 maart 2018, 10:15

Ai, MarchienRensina! Dat schiet natuurlijk niet op, je hebt immers een mobiele telefoon om mee te bellen en gebeld te worden. Ik raad je aan om de stappen in dit topic te doorlopen met je simkaart en je toestel om zo dit probleem op te lossen.

Kom je er niet uit of heb je na het doorlopen van de stappen nog een vraag? Trek dan aan de bel #Benervoorjou
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai, MarchienRensina! Dat schiet natuurlijk niet op, je hebt immers een mobiele telefoon om mee te bellen en gebeld te worden. Ik raad je aan om de stappen in dit topic te doorlopen met je simkaart en je toestel om zo dit probleem op te lossen.

Kom je er niet uit of heb je na het doorlopen van de stappen nog een vraag? Trek dan aan de bel #Benervoorjou
De stappen doorlopen en nog steeds hetzelfde probleem. Dit is echt heel erg, ik heb juist een abonnement genomen omdat ik buitenshuis bereikbaar moet zijn. Ik loop nu weer rond met mijn oude toestel met een prepaid kaart.
Reputatie 7
Badge +7
Aah balen om te lezen dat de stappen in het topic niet hebben mogen helpen. De melding op de dekkingskaart zal door onze technische dienst opgepakt worden. Zij gaan dan dieper op het netwerk opzoek naar de oorzaak van het probleem zodat dit voor jou kan worden opgelost.

Reageer