Krijg geen verbinding met Ben netwerk.

• 18 juni 2017
  • 5 reacties
  • 398 keer bekeken

Probeer al een week de verbinding te herstellen met Ben netwerk.
Krijg steeds te zien dat hij geen contact kan maken , probeer het later nog eens.
Ze zetten er niet bij hoeveel later.
Maar na een week wordt het toch wel weer is tijd dat krijg waar ik voor betaal.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi senna2013.lv,

Ik wil je heel graag helpen. Echter zie ik dat er 3 aansluitingen op jouw naam staan.
Zou je mij de laatste 3 cijfers van het betreffende nummer kunnen laten weten?
Hoi,mijn tel-nr is 06 142*****.
Nog steeds geeft hij aan dat ik wel verbonden ben met netwerk maar ik heb nog steeds geen internet.
Na 3 weken mag ik hopen dat jullie het geregeld krijgen,want de rekening gaat ook gewoon door.
Leo
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van je telefoonnummer, deze staat nu wel open en bloot op het internet waar iederen hem kan zien. Ik heb je netwerk instellingen voor het gebruik van mobiel internet een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit ook verwerken. Mocht dit niet hebben gehopen wil ik heel graag weten wat voor mobiele telefoon jij gebruikt dan kunnen we de instellingen in je telefoon ook resetten.
Hoi.
Ik heb een samsung s5 mini en er is nog niets veranderd.
Doet het nog steeds niet.
Zegt verbonden te zijn met netwerk maar geen internet.
Ik hoop dat je er snel iets aan kan doen
Mvg.
Reputatie 7
Badge +7
Hé gatsie Senna! Wat stom dat het niet heeft geholpen. Om jouw privacy te waarborgen heb ik je telefoonnummer verwijderd uit je bericht. Wil jij deze stapjes doorlopen met je telefoon? Als dat oók niet helpt wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Reageer