Beantwoord

Laatste tijd meer spam en phishing via sms en telefoon - hoe kan ik dit voorkomen?

• 9 september 2019
  • 1 reactie
  • 198 keer bekeken

Gisteren kreeg ik twee telefoontjes uit verre landen. En een week geleden een paar phishing sms-jes. Ook kreeg ik via dit forum spam, gelukkig is dat opgelost.

Het zou ideaal zijn als ik een filter kan instellen zodat ik uit bepaalde landen geen telefoon of sms meer ontvang. Is dat mogelijk? Zo niet, is er een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door Merve 10 september 2019, 12:17

Hoi @appeltaartj! Bedankt voor je bericht. Het is zeker niet fijn om lastiggevallen te worden. Mijn collega heeft hier uitgebreid een blog over geschreven. Hierin kun je antwoorden vinden op al je vragen. Mocht je alsnog vragen of opmerkingen hebben, weet je mij te vinden. Voor nu wens ik je een mooie dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi @appeltaartj! Bedankt voor je bericht. Het is zeker niet fijn om lastiggevallen te worden. Mijn collega heeft hier uitgebreid een blog over geschreven. Hierin kun je antwoorden vinden op al je vragen. Mocht je alsnog vragen of opmerkingen hebben, weet je mij te vinden. Voor nu wens ik je een mooie dag!

Reageer