Beantwoord

Melding Doorschakelen met voorwaarden actief

• 21 september 2018
  • 7 reacties
  • 308 keer bekeken

Als ik bel dan komt standaard een pop-up op mijn scherm met de bovenstaande tekst voordat de verbinding tot stand wordt gebracht. Op sommige momenten duurt het echter tussen de 10 -15 seconden voordat de pop-up wordt getoond en de telefoon overgaat. Hoe kan dit worden aangepast.
icon

Beste antwoord door Wietske 25 september 2018, 09:55

Krijg je deze melding echt bij alle oproepen? Doorschakelen met voorwaarden actief is een standaardmelding die betekent dat als je in gesprek bent, bellers worden doorgeschakeld naar je voicemail. Omdat jouw voicemail echter uitgeschakeld staat is het standaard telefoonnummer +31624029003 toegevoegd op het netwerk zodat je de oproep als gemiste oproep ontvangt. Ik heb jouw voicemail voor de zekerheid gereset. Zou je jouw toestel eens willen herstarten? Mocht dit geen resultaat geven dan wil ik je vragen om de Ben simkaart te testen in een ander toestel.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi wgm.swinkels, maak je gebruik van een android telefoon? Deze melding is namelijk een standaard melding. Deze kan niet worden uitgeschakeld.
Goedemiddag Jill. Dank je voor je antwoord. Hoe kan het echter zijn dat mijn werktelefoon (ook android maar andere provider) deze melding niet geeft. Daar staan de doorschakel instellingen bij spraakoproepen ook allemaal uitgeschakeld terwijl die bij mij gevuld zijn met +31624029003. Ik kan deze ook niet uitschakelen.

groeten
Wil
Reputatie 5
Badge +7
Dan kan het gaan om een andere melding. Zou je de code #002# willen proberen?
Maakt geen verschil. Duurt steeds tussen de 10 -15 seconden voordat de pop-up wordt getoond en de telefoon overgaat.
Reputatie 5
Badge +12
Krijg je deze melding echt bij alle oproepen? Doorschakelen met voorwaarden actief is een standaardmelding die betekent dat als je in gesprek bent, bellers worden doorgeschakeld naar je voicemail. Omdat jouw voicemail echter uitgeschakeld staat is het standaard telefoonnummer +31624029003 toegevoegd op het netwerk zodat je de oproep als gemiste oproep ontvangt. Ik heb jouw voicemail voor de zekerheid gereset. Zou je jouw toestel eens willen herstarten? Mocht dit geen resultaat geven dan wil ik je vragen om de Ben simkaart te testen in een ander toestel.
Beide mogelijkheden uitgevoerd. Na herstarten komt de melding nog steeds. Met de sim kaart in een ander toestel wordt de melding ook getoond. Het grootste probleem is dat het soms tussen de 10 -15 seconden duurt voordat de pop-up wordt getoond en de telefoon overgaat. Op andere momenten gaat het wel snel.
Reputatie 5
Badge +7
Ik heb een aantal dingen voor je uitgezocht hierover. Dat het langer duurt voor de telefoon overgaat heeft niet te maken met deze melding. Je krijgt deze melding omdat je telefoon doorschakelt met een ander nummer. Het nummer dat je belt. Deze melding is een standaard melding en is ook niet uit te schakelen.

Dat het bij somminge gesprekken wat langer duurt voordat de telefoon overgaat heeft ermee te maken dat de telefoon eerst verbinding moet maken met het netwerk. Dit kan soms wat langer duren.

Reageer