Beantwoord

Mijn telefoon gaat niet over als ik word gebeld

• 29 november 2017
  • 2 reacties
  • 6570 keer bekeken

Na dit al enige tijd met 1 iemand ervaren te hebben, krijg ik nu steeds vaker van mensen te horen dat ze me niet kunnen bereiken, oftewel dat mijn telefoon niet overgaat terwijl ik wel gewoon bereik heb. Ik kan de mensen in kwestie wel altijd direct terugbellen, dus in die zin ligt het niet aan de verbinding. Het is alleen raar om een sms te ontvangen dat je een gemiste oproep hebt terwijl je telefoon nooit is overgegaan..
icon

Beste antwoord door Rox 29 november 2017, 15:17

Ai, Nihedd! Dat is een behoorlijk onhandig probleem! Mensen zouden jou gewoon moeten kunnen bereiken. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Het kan zijn dat er blokkades en doorschakelingen op het netwerk actief zijn. Je kunt deze verwijderen door een viertal codes in te voeren.

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

Mocht dit allemaal niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ninedd! Is het probleem met gebeld worden verholpen met bovenstaande stappen? #Benbenieuwd
Reputatie 7
Badge +7
Ai, Nihedd! Dat is een behoorlijk onhandig probleem! Mensen zouden jou gewoon moeten kunnen bereiken. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Het kan zijn dat er blokkades en doorschakelingen op het netwerk actief zijn. Je kunt deze verwijderen door een viertal codes in te voeren.

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

Mocht dit allemaal niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.

Reageer