Beantwoord

Mijn telefoon verbinding valt weg tijdens het bellen.

• 23 januari 2018
  • 1 reactie
  • 3607 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
De afgelopen dagen ervaar ik constant een probleem dat de verbinding tijdens een telefoongesprek weg valt. Vaak komt het na even stilte weer terug, maar een gesprek kan je niet voeren. Ik heb geprobeerd de klantenservice te bellen, maar heb maar 2 opties van het menu gehoord en het gesprek met de medewerkster is niet gelukt doordat de verbinding steeds weg valt. Graag advies!
icon

Beste antwoord door Rox 23 januari 2018, 09:52

He jeetje MaraV! Wat onwijs onhandig dat jij geen goede verbinding hebt tijdens het bellen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, jij maakt immers gebruik van het best geteste netwerk van Nederland! Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik doorlopen om uit te zoeken waardoor het probleem wordt veroorzaakt. Op die manier kan het zo snel mogelijk worden opgelost!

Mocht je na het doorlopen van de stappen in het topic toch nog een vraag hebben, laat deze dan achter in de reacties 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
He jeetje MaraV! Wat onwijs onhandig dat jij geen goede verbinding hebt tijdens het bellen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling, jij maakt immers gebruik van het best geteste netwerk van Nederland! Je kunt in dit geval het beste de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik doorlopen om uit te zoeken waardoor het probleem wordt veroorzaakt. Op die manier kan het zo snel mogelijk worden opgelost!

Mocht je na het doorlopen van de stappen in het topic toch nog een vraag hebben, laat deze dan achter in de reacties 🙂