Beantwoord

Minimaal bereik sinds verlenging

• 9 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 272 keer bekeken

Sinds mijn vriend en ik allebei ina abonement bij Ben hebben verlengt, hebben we ook allebei verlies van bereik. Van 4 naar 1 streepje. 1 is het maximale. De ## codes van een ander antwoord heb ik ingevoerd en het bijzondere is dat rijdens het versturen van de code er even 4 streepjes verschijnen die vervolgens weer terugzakken:? Graag hoor ik wat er aan de hand is met de verlenging en de verminderde bereikbaarheid.
icon

Beste antwoord door Rox 10 oktober 2017, 10:31

Goedemorgen Queen Elisabeth! Dat schiet niet op natuurlijk! Wat onwijs gezellig dat jullie beiden hebben besloten om gezellig bij Ben te blijven! Nu nog zorgen dat jullie allebei je abonnement zorgeloos kunnen gebruiken zoals jullie dat gewend zijn! Zouden jullie alle stapjes in dit topic over problemen met netwerk en bereik eens willen doorlopen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Queen Elisabeth! Dat schiet niet op natuurlijk! Wat onwijs gezellig dat jullie beiden hebben besloten om gezellig bij Ben te blijven! Nu nog zorgen dat jullie allebei je abonnement zorgeloos kunnen gebruiken zoals jullie dat gewend zijn! Zouden jullie alle stapjes in dit topic over problemen met netwerk en bereik eens willen doorlopen
Hi Rox Die stappen heb ik ondernomen behalve de melding voor een onderzoek. Dat heb ik nu gedaan. Ben benieuwd of dat wat gaat opleveren.
Reputatie 7
Badge +7
Balen dat de stapjes geen verbetering hebben opgeleverd 😞 Ik zie dat de melding via de dekkingskaart goed is binnengekomen, de technische dienst gaat ermee aan de slag voor je.

Reageer