mobiel internet werkt niet

  • 7 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 166 keer bekeken

Al enige dagen doet het mobiel internet het niet meer. Steeds melding "Geen Internetverbinding" als ik het mobiel internet wil gebruiken. Dus heb ik op "Ik Ben" via de toestelhulp (Android Marsmellow) mijn mobiel internet handmatig ingesteld. Daarna Ben Internet aangevinkt en de mobiele telefoon opnieuw opgestart, alles zoals aangegeven. Echter zonder resultaat. Wordt nog steeds gezegd Geen Internet of Mobiele gegevens uitgeschakeld. Ik zie verder op mijn smartphone (Samsung J5 6) bij de gegevens op Ik Ben dat ik nog 1000MB van de 1000 over heb en daarboven zie ik een slotje. Wat moet ik doen ?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi bermeijers, erg onhandig probleem! Fijn dat je zelf al de internet instellingen hebt nagelopen. Jammer dat dit het probleem niet oplost! Ik raad je aan om contact op te nemen met de Ben klantenservice zodat wij kunnen achterhalen of de problemen misschien worden veroorzaakt door de simkaart, de dekking, het netwerk of andere dingen.

Reageer