Beantwoord

Na update IOS 13.1.2 kan ik niet meer bellen (geen service)

  • 10 October 2019
  • 4 reacties
  • 4057 keer bekeken

Gisteren heb ik mijn iphone 6S geupdate naar IOS 13.1.2 en sindsdien kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Bij Instellingen / Mobiel Netwerk staat vermeld : Fout > Er is een update vereist om mobiele data op deze iPhone te gebruiken. De overige instellingen zijn niet meer zichtbaar. En er zijn geen updates meer beschikbaar.

Ik heb al van alles geprobeerd (tig keer opnieuw opgestart, herstel netwerkinstellingen en via iTunes opnieuw reserve kopie geïnstalleerd), maar niets helpt. Het werkt ook niet op andere locaties, dus het is ook niet locatie afhankelijk. WIFI werkt prima. Ik heb nu geen andere telefoon beschikbaar om de SIM te controleren, maar het zou wel erg toevallig zijn dat na een IOS update de SIM kaart ineens niet meer zou werken?

Wie kan mij hiermee helpen ? Alvast hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Roos20 11 October 2019, 10:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Superfijn om te lezen dat het weer werkt. Mocht je nog ergens tegenaan lopen, staan wij altijd voor je klaar. Fijn weekend😊
Dank je Romy voor je reactie. Ik heb inmiddels de fabrieksinstellingen hersteld. Het kost wel veel tijd om alles weer in te stellen ondanks de reserve kopie, maar gelukkig werkt het netwerk nu weer en kan ik weer bellen!
Reputatie 5
Badge +9
Hi Roos. Jeetje, dat is echt balen. Ik ben bang dat we wel moeten controleren of je sim in een ander toestel wel belt. Verder wil ik je adviseren om ook contact te zoeken met Apple. Zo kun je kijken of dit een bekend probleem is en wat je er tegen kunt doen.
Ik kan nog steeds niet bellen (ook niet naar de klantenservice) of gebeld worden en het is op dit moment ook niet mogelijk om met BEN te chatten. Dus kan iemand van BEN hierop reageren ?

Reageer