Beantwoord

Nauwelijks bereik met mijn Ben simkaart

• 10 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Goedemiddag, met mijn huidige nummer heb ik nauwelijks bereik via Ben. Een paar weken geleden heb ik een nieuwe simkaart ontvangen alleen ook daar heb ik nauwelijks tot geen bereik. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en ook met die telefoon heb ik geen bereik. Inmiddels heb ik via een andere provider een simkaart gekocht waar ik wel bereik mee heb.

Graag zou ik van u een bericht zien of aanpassing waardoor ik met mijn huidige nummer via ben gewoon bereikbaar ben.....
Dit probleem speelt al een paar weken maar is nog steeds niet opgelost

Met vriendelijke groet,

JM van de Hee
icon

Beste antwoord door Rox 10 oktober 2017, 14:31

Hoi Annavandehee! Wat onwijs balen dat jij niet optimaal gebruik kunt maken van je Ben simkaart door problemen met het bereik, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik wil je aanraden om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Annavandehee! Wat onwijs balen dat jij niet optimaal gebruik kunt maken van je Ben simkaart door problemen met het bereik, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik wil je aanraden om de stappen in dit topic over problemen met netwerk en bereik te doorlopen.
Ik ben bang dat ik het niet zo begrijp, ik ben 75 en ik liever dat ik gewoon bereik heb. Ik kan mijn contract ook niet opzeggen want ik moet ruim een jaar. Graag wil ik dat jullie het oplossen ipv dat ik van alles door moet kijken waar ik niet zo thuis in ben. Via 1200 zijn jullie ookm niet bereikbaar

Goedemiddag, met mijn huidige nummer heb ik nauwelijks bereik via Ben. Een paar weken geleden heb ik een nieuwe simkaart ontvangen alleen ook daar heb ik nauwelijks tot geen bereik. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en ook met die telefoon heb ik geen bereik. Inmiddels heb ik via een andere provider een simkaart gekocht waar ik wel bereik mee heb.

Graag zou ik van u een bericht zien of aanpassing waardoor ik met mijn huidige nummer via ben gewoon bereikbaar ben.....
Dit probleem speelt al een paar weken maar is nog steeds niet opgelost

Met vriendelijke groet,

JM van de Hee
Reputatie 7
Badge +7
In dat geval kun je het beste een melding maken van de problemen via de dekkingskaart. Deze melding komt direct bij de technische dienst terecht, als blijkt dat we jou inderdaad niet voldoende dekking kunnen bieden wordt het contract kosteloos ontbonden en kun jij je telefoonnummer mee nemen naar een andere provider die jou wel de juiste dekking kan bieden. Ik kan deze melding niet voor je invullen via het forum. Als je er echt niet uitkomt kun je het beste contact opnemen met mijn collega's op de klantenservice, behalve telefonisch kan dit ook via Twitter of Facebook zij kunnen de melding dan handmatig voor je in het systeem zetten.
Dat heb ik gedaan en heb ook bericht terug ontvangen maar dat kan ik niet meer terug vinden... Wat een gezoek zeg met dat Ben... Kunnen jullie niet gewoon mailen zodat ik kan vinden wat ik zoek? Ergens heb ik kunnen lezen dat ik mijn abonnement op kan zeggen.... Maar waar....??
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Annevandehee, als je liever via de email contact hebt dan is dat natuurlijk ook geen probleem! Je kunt via hier een email sturen. Meer informatie over het opzeggen van een Ben abonnement vind je hier.

Reageer