Beantwoord

Nergens bereik en internet

• 24 juli 2018
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 5 reacties
Hallo Ben. Ik heb gelijk met mijn broer een ben abbonement gekocht en was daar al een jaar tevreden mee. Alleen sinds begin dit jaar (2018) heb ik bijna nergens bereik. Op straat wel maar in huizen en gebouwen heb ik geen service. Als ik wel service heb, wisselt mijn 4G steeds met de 3G, en krijg ik op beide geen goed internet. Dus als zelfs 4G aanstaat met goed bereik, heb ik geluk als hij het doet. Dit terwijl mijn mb’s wel gewoon opgaan. Ik hoop op een snelle oplossing
icon

Beste antwoord door Wietske 24 juli 2018, 15:10

Hoi JTR,

Begrijpelijk dat je niet blij bent met hoe het bereik op dit moment is. In nieuwe gebouwen kan het bereik soms wat minder zijn vanwege de goede isolatie van de woning. Ik zou je willen vragen om de simkaart te testen in een ander toestel om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi JTR,

Begrijpelijk dat je niet blij bent met hoe het bereik op dit moment is. In nieuwe gebouwen kan het bereik soms wat minder zijn vanwege de goede isolatie van de woning. Ik zou je willen vragen om de simkaart te testen in een ander toestel om te kijken of je dan dezelfde problemen ervaart.
Hoi Wietske, ik heb dit geprobeerd en krijg dezelfde problemen ook met het andere toestel.

Wat ik ook vergeten ben te zeggen in mijn vorige bericht is dat ik ook niet kan sms’en als ik wel bereik heb (misschien dat jullie daar ook iets mee kunnen?)
Reputatie 5
Badge +7
Dan weten we nu in ieder geval zeker dat het niet aan jouw telefoon ligt. Bedankt voor het proberen! Ik heb een vermoeden dat het een probleem met de dekking is. Zou je een melding willen maken via onze dekkingskaart? Dan kan onze technische dienst het voor je nakijken en tot een oplossing komen.
hallo, ik denk niet dat dat het probleem is, zoals gezegd heeft mijn broer hetzelfde abonnement. Als het aan de dekking ligt moet hij dezelfde problemen hebben, toch ?
daarbij heb ik de problemen niet op één lokatie maar vrijwel altijd ( ook in het buitenland)
verschil met het abbo van mijn broer is dat ik een iPhone heb en hij een Android.
Ik ben helemaal niet tevreden en wil graag snel een oplossing.
Reputatie 5
Badge +7
Daar heb je inderdaad een punt. Het kan zijn dat er iets aan de hand is met de simkaart. Ik ga een nieuwe simkaart naar je toesturen. Mochten de problemen ook daar niet mee worden opgelost dan hoor ik het graag van je.

Reageer