Beantwoord

Netwerk

• 9 juli 2018
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Ik heb nu al meer dan drie weken geen bereik; ik kan niet bellen en niet gebeld worden. Jullie zijn hier al weken mee bezig en ik heb nog steeds geen reactie. In de tussentijd maak ik nu al een tijd gebruik van een Lycamobile simkaart. Nu ik wilde bekijken of ik met het kaartje van BEN eindelijk weer gebruik kan maken van het netwerk waar ik maandelijks voor betaal en nu doet mijn pincode het niet meer. Ook bij het invoeren van mijn pukcode en het vervolgens invoeren van een nieuwe pincode reageert hij niet. Hoe dan ook ik ben nu al weken niet bereikbaar en ben er helemaal klaar mee. Wat een ontzettend waardeloze service BEN!! Jullie hebben echt totaal geen idee- en het interesseert jullie niet dat klanten zo lang niet bereikbaar zijn. Ik heb al meerdere malen telefonisch contact gehad en er is nog steeds geen oplossing. Aangezien ik nu alleen per mail bereikbaar ben wil ik heel snel weten wat er nu verder gaar gebeuren. Ik neem aan dat ik mijn facturen niet hoef te betalen en op zijn minst een vergoeding ontvang voor het moeten aanschaffen van een andere simkaart.
icon

Beste antwoord door Wietske 10 juli 2018, 13:17

Jeetje Michiel, wat een gedoe ook allemaal hè. Begrijpelijk dat je er op dit moment klaar mee bent. Je zou inderdaad toch gewoon gebruik moeten kunnen maken van jouw abonnement. Dat is ook iets waar ik je graag bij wil helpen. Om het Ben abonnement te kunnen testen zal je eerst de pin- en/of pukcode moeten kunnen invullen. Je geeft aan dat dat nu niet lukt. Zou je dit eens willen proberen in een ander toestel?

Daarnaast geeft je aan dat je graag de kosten voor de facturen terug zou willen of anders een vergoeding zou willen voor de nieuwe simkaart. Ik zie dat je van ons al kosteloos een vervangende simkaart hebt ontvangen. Mocht je hiervoor toch bij ons kosten hebben gemaakt, laat het dan even weten. Of ik de kosten van de facturen kan vergoeden is afhankelijk van het verbruik. In verband met de nieuwe privacywetgeving heb ik hiervoor jouw toestemming nodig voor inzage in het verbruik.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Jeetje Michiel, wat een gedoe ook allemaal hè. Begrijpelijk dat je er op dit moment klaar mee bent. Je zou inderdaad toch gewoon gebruik moeten kunnen maken van jouw abonnement. Dat is ook iets waar ik je graag bij wil helpen. Om het Ben abonnement te kunnen testen zal je eerst de pin- en/of pukcode moeten kunnen invullen. Je geeft aan dat dat nu niet lukt. Zou je dit eens willen proberen in een ander toestel?

Daarnaast geeft je aan dat je graag de kosten voor de facturen terug zou willen of anders een vergoeding zou willen voor de nieuwe simkaart. Ik zie dat je van ons al kosteloos een vervangende simkaart hebt ontvangen. Mocht je hiervoor toch bij ons kosten hebben gemaakt, laat het dan even weten. Of ik de kosten van de facturen kan vergoeden is afhankelijk van het verbruik. In verband met de nieuwe privacywetgeving heb ik hiervoor jouw toestemming nodig voor inzage in het verbruik.

Reageer