Beantwoord

'Niet aangemeld bij netwerk'

• 23 juli 2018
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Vanmorgen kreeg ik mijn nieuwe toestel en sim kaart van Ben. Ik heb mij aangemeld voor nummerbehoud, dat gaat op 24 augustus in. Kan ik tot die tijd niet bellen, sms-en etc? Als ik probeer te bellen krijg ik de melding "niet aangemeld bij netwerk." Het Ben logo verschijnt niet op het scherm. Hoe los ik dit probleem op? Ik dacht dat ik het nieuwe tijdelijke nummer zou kunnen gebruiken totdat het oude overgezet is?
icon

Beste antwoord door Wietske 24 juli 2018, 11:26

Wat een eer dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Joffrey! Ik snap dat je staat te trappelen om jouw Ben abonnement te gaan gebruiken. Het klopt inderdaad dat het Ben abonnement ingaat per 24 augustus. Tot die tijd ben je bereikbaar bij jouw huidige provider. Mocht je dat willen dan kan ik het Ben abonnement wel alvast voor je activeren met het tijdelijke nummer tot aan 24 augustus. Houd er alleen dan wel rekening mee dat je een maand overlap hebt met het abonnement van je huidige provider.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat een eer dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn Joffrey! Ik snap dat je staat te trappelen om jouw Ben abonnement te gaan gebruiken. Het klopt inderdaad dat het Ben abonnement ingaat per 24 augustus. Tot die tijd ben je bereikbaar bij jouw huidige provider. Mocht je dat willen dan kan ik het Ben abonnement wel alvast voor je activeren met het tijdelijke nummer tot aan 24 augustus. Houd er alleen dan wel rekening mee dat je een maand overlap hebt met het abonnement van je huidige provider.

Reageer