Niet bereikbaar

  • 1 april 2017
  • 1 reactie
  • 985 keer bekeken

Sinds kort hebben wij een abonnement bij Ben. We gebruiken een iPhone 6. Er kan prima mee gebeld en geappt worden. Alleen krijg je de melding "het toestel is niet bereikbaar" als je deze belt. Gisteren hebben we met de klantenservice van Ben contact gehad. Zij hebben gisteren een reset gedaan en wij hebben dit op onze beurt ook gedaan door een code in te voeren. Dit heeft geen resultaat gehad. Het toestel is nog steeds niet bereikbaar. Toen hebben wij op advies van de klantenservice de simkaart in een ander toestel gedaan. Nog steeds geen verschil. Bovendien hebben wij in de iPhone een andere simkaart gedaan en deze werkte toen prima. Onze conclusie: het ligt aan de simkaart. Deze is bijna nieuw! Hoe nu verder? Kunnen wij een nieuwe simkaart ontvangen, liefst zsm gezien de noodzaak om ook goed bereikbaar te zijn?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Ties, bedankt voor je bericht. Jammer dat de reset niet heeft gewerkt. Zou ik mogen vragen wat voor code jij hebt getest? Het lijkt er namelijk op dat de doorschakeltijd niet goed staat. Dit kun je aanpassen door de volgende code in te voeren: * * 61 *+31624, het tiencijferig nummer, * 11 * aantal seconden #

Ik hoor graag of het hiermee werkt!

Groetjes, Jolijn

Reageer