Niet bereikbaar voor inkomende gesprekken

• 29 november 2017
  • 4 reacties
  • 155 keer bekeken

Sinds kort ben ik niet bereikbaar als mijn dochter belt. Voorheen nooit problemen maar nu krijgt ze iedere keer de mededeling dat ik niet bereikbaar ben. Ik krijg dan een sms-je dat ik bijvoorbeeld 4 gemiste oproepen van haar heb. Hoe kan dit?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi vdlijke, oei! Dat is alles behalve handig.. Het zou erg prettig zijn als jouw dochter je kunt bereiken wanneer dit nodig is. Zou je kunnen aangeven of je alleen niet bereikbaar bent voor het nummer van jouw dochter, of ook voor andere inkomende gesprekken?
Ik ben ook voor andere nummers ook niet bereikbaar. Het is heel willekeurig.
Ik heb de kruistest gedaan en dat levert niks op.
Ik heb inmiddels ook een nioeuwe simkaart besteld maar of dat d eoplossing is?
Reputatie 6
Badge +8
Ik zie het inderdaad. Voor de zekerheid heb ik je nog een mailtje gestuurd met een aantal stappen om door te nemen. Zou je de mail door willen nemen?
Hoi, het probleem is er nog steeds. Zelfs na jouw de nieuwe simkaart én de instellingen volgens jouw mailtje.

Als ik de instellingen verander dan kan mijn dochter mij één keer bellen en dan krijgt ze weer de melding dat ik niet bereikbaar ben. Alsof het niet blijvend opgeslagen wordt. Ook heb ik de telefoon op standaardinstellingen gezet (bij namen toegangspunten). Dan krijg ik echter als toegangspunt T-Mobile Internet (smartsites.T-Mobile) maar ook dan doet hij het maar één keer. Inmiddels heb ik het probleem bij meerdere mensen die mij willen bellen. Het is heel willekeurig. De ene keer lukt het wel en de andere keer niet.
Mijn man heeft ook een Samsung galaxcy S5 én hetzelfde BEN abonnement als ik heb. Ik heb uit zijn telefoon dezelfde instellingen overgenomen. Maar het werkt niet. Ligt het aan instellingen die jullie moeten doen waar ik niet bij kan?
Het gekke is dat de telefoon het 1,5 jaar goed gedaan heeft en nu ineens die kuren heeft.
Help help help Kunt u mij verder helpen?
Groeten, Marian

Reageer