Niet kunnen bellen, netwerk niet beschikbaar

• 14 september 2017
  • 3 reacties
  • 1439 keer bekeken

Beste,

Sinds enkele dagen kan ik niet bellen, gebeld worden of sms versturen/ontvangen. Krijg steeds de melding geen netwerk beschikbaar. Diverse keren mobiel opnieuw opgestart, sim kaartje erin en eruit, maar geen enkele positieve oplossing. Bovenin staat alleen noodoproepen mogelijk. Is er een storing gaande?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik zit in Suriname en mijn vriend ligt hier in ziekenhuis. Ik kan hem niet sms-en. Gaat de storing nog lang duren? Heb suri tijd om 05.55 (nl tijd 10.55) nog sms gehad en om 06.05 lukt het niet meer om sms of te bellen. Los het alsjeblieft snel op!

Oh jeetje sievas! Ik snap dat je hier onwijs van baalt! Met netwerk ben je momenteel verbonden? Niet alle netwerken kun je namelijk mee smsen. Via Telesur zou je geen problemen mogen ondervinden.
Reputatie 7
Badge +7
Beste,

Sinds enkele dagen kan ik niet bellen, gebeld worden of sms versturen/ontvangen. Krijg steeds de melding geen netwerk beschikbaar. Diverse keren mobiel opnieuw opgestart, sim kaartje erin en eruit, maar geen enkele positieve oplossing. Bovenin staat alleen noodoproepen mogelijk. Is er een storing gaande?

Hoi na_kros, balen dat je zoveel problemen ondervindt met je netwerk, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waardoor jij dit probleem ervaart. Ik wil je vragen om de stapjes in dit topic over problemen met netwerk en bereik eens te doorlopen.
Ik zit in Suriname en mijn vriend ligt hier in ziekenhuis. Ik kan hem niet sms-en. Gaat de storing nog lang duren? Heb suri tijd om 05.55 (nl tijd 10.55) nog sms gehad en om 06.05 lukt het niet meer om sms of te bellen. Los het alsjeblieft snel op!

Reageer