Beantwoord

Nummer niet in gebruik voor Tele2 bellers

• 3 februari 2018
  • 4 reacties
  • 309 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb problemen met het ontvangen van telefoontjes van Tele2 gebruikers. Als een Tele2 gebruiker mij belt krijgt diegene een melding dat dit nummer niet in gebruik is. Voor zover weet ik ook (nog) niet of ik dit bij andere providers heb, maar het is erg vervelend! Kunnen jullie er naar kijken?

Groet,
Yeming
icon

Beste antwoord door Angelique 5 februari 2018, 08:09

Bedankt voor de informatie! Dat schiet niet op natuurlijk.. Wil je hiervan een melding maken op de dekkingskaart? Door je probleem daar door te geven kunnen mijn technische collega's verder onderzoek doen naar de problemen die momenteel spelen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Yeming, ik snap dat dit probleem heeeel erg vervelend is. Vreemd ook dat het niet lukt om inkomende telefoontjes te ontvangen van Tele2 gebruikers. Lukt het jou wel om te bellen naar gebruikers van Tele2?
Zou je kunnen aangeven sinds wanneer dit probleem is begonnen? Is dit bijvoorbeeld begonnen nadat jouw abonnement is gestart of zijn de problemen plots begonnen.

In je bericht heb je het over gebruikers.. Zijn er meerdere Tele2 gebruikers die jou niet kunnen bereiken? Of gaat het enkel om één persoon?
Hallo Angelique,

Het lukt mij wel om Tele2 gebruikers te bellen. Het gaat om tenminste 4 Tele2 gebruikers die mij niet kunnen bereiken. De problemen spelen zich volgens mij wel af sinds het begin van mijn abbonement/nummerbehoud, maar ik geloof dat ze mij wel soms (lees: heel soms) kunnen bereiken.

Groet,
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor de informatie! Dat schiet niet op natuurlijk.. Wil je hiervan een melding maken op de dekkingskaart? Door je probleem daar door te geven kunnen mijn technische collega's verder onderzoek doen naar de problemen die momenteel spelen.
Beste Ben,

Het is nu 3 maanden sinds ik mijn abbonement bij jullie ben begonnen. Tot op vandaag ben ik nog steeds niet bereikbaar voor op zijn minst Tele2 gebruikers, maar ook voor sommige vaste nummers. Dit kan toch niet?! Ik betaal elke maand netjes mijn abbonementkosten maar ik kan geen goed gebruik maken van mijn abbonement / telefoonnummer. Zowel prive als zakelijk ondervind ik hier hinder van. Jullie beloven het te repareren, maar het blijft akelig stil. Jullie komen niet pro-actief met (tijdelijke) oplossingen en proberen mij met het vergoeden van de aansluitingskosten tevreden te houden. Ik vind dit onacceptabel en verwacht dat ik gewoon mijn telefoon moet kunnen gebruiken en dat betekent dus dat ik gewoon bereikbaar moet zijn. Moet ik nu tegen iedereen vertellen dat ik misschien niet bereikbaar ben op mijn nummer? Inmiddels loop ik met een tweede telefoon met prepaid simkaart rond, zodat ik dat nummer kan opgeven voor belangrijke contacten.

Ik wil graag dat jullie actief met een oplossing komen, al is deze tijdelijk. Ik maak nu kosten die ik eigenlijk niet zou horen te maken. Ik zou graag bijvoorbeeld een vervangende simkaart willen met een tijdelijk ander nummer waar ik wel bereikbaar mee ben en waarmee de gemaakte kosten voor jullie zijn. Daarnaast zou een korting op mijn al reeds gemaakte abbonementskosten van de afgelopen drie maanden ook op zijn plaats zijn. Ik kan immers niet volledig gebruik maken van mijn telefoonnummer. Maar bovenal, wil ik dat jullie nu eens haast gaan maken met het oplossen van het probleem!! Ik gebruik mijn huidige nummer nu al meer dan 5 jaar en heb nog nooit problemen gehad. Voor mij duurt het nu inmiddels veels te lang!

Ik verwacht graag een reactie van jullie op mijn probleem.

Yeming

Reageer