Beantwoord

nummer onbekend bij iedereen die belt, ook contacten

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 1629 keer bekeken

Hallo,

Een tijdje geleden ben ik overgestapt naar een nieuw abonnement bij Ben (van een eerder abonnement wat al bij Ben liep) en sindsdien kan ik niet meer zien door wie ik gebeld wordt. Er staat altijd 'onbekend nummer', ook als mensen vanuit mijn contactenlijst bellen. Dit is zeer vervelend aangezien ik mensen niet terug kan bellen wanneer zij geen voicemail hebben ingesproken.
Ik heb al van alles geprobeerd (telefoon opnieuw opgestart, geprobeerd te resetten) maar er verandert nog niks.
Wat moet ik doen om weer het nummer te zien wie mij gebeld heeft?

Groeten, Lieske
icon

Beste antwoord door Romy 11 January 2019, 09:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Fijn dat het probleem verholpen is Lieske! Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn, laat het dan even weten.
Wat onhandig! Ik snap dat je wel wilt weten wie jou belt. Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt je toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Ik hoor graag of het heeft gewerkt!

Dankjewel, dit heeft volgens mij gewerkt. Als mensen uit mn contactenlijst bellen zie ik hun naam weer staan gelukkig. Van andere nummers weet ik nog niet of ik die te zien krijg of dat er nog steeds onbekend staat maar ik ga er van uit dat het nu is opgelost 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Wat onhandig! Ik snap dat je wel wilt weten wie jou belt. Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt je toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Ik hoor graag of het heeft gewerkt!

Reageer