Beantwoord

Nummerherkenning werkt niet

  • 11 September 2018
  • 15 reacties
  • 643 keer bekeken

Hallo,
Sinds ik mijn abonnement heb verlengt krijg ik niet meer te zien wie mij belt, er staat enkel 'onbekend'op het scherm. Super irritant natuurlijk omdat ik nu niet weet wie mij belt, en ik gemiste oproepen niet terug kan bellen.
Is hier een oplossing voor?
mvg
icon

Beste antwoord door Wietske 12 September 2018, 10:01

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oef, dat is inderdaad niet bepaald handig Anil! Gelukkig is dit door ons te verhelpen met een simpele reset op de simkaartinstellingen zodat alle gegevens op het netwerk weer kloppend zijn. Zou je alleen nog jouw toestel willen herstarten? Dan hoor je weer te kunnen zien wie jou belt.
Hallo,
Ik heb hier ook last van. Sinds de verlenging van mijn abbonement kan ik niet meer zien wie mij belt omdat overal onbekend bij staat. Als ik zelf iemand bel kan ik het wel zien.
Mvg,
Leonie
hier idemdito.. nummerherkenning werkt niet dus terugbellen is onmogelijk.
Graag herstel van deze funktie!!!!
Reputatie 5
Badge +9
Hallo,
Ik heb hier ook last van. Sinds de verlenging van mijn abbonement kan ik niet meer zien wie mij belt omdat overal onbekend bij staat. Als ik zelf iemand bel kan ik het wel zien.
Mvg,
Leonie

Begrijpelijk dat je hier een bericht over stuurt. Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Kan je jouw toestel over 15 minuten opnieuw oppstarten, dan zou het weer goed moeten staan. 🙂
Reputatie 5
Badge +9
hier idemdito.. nummerherkenning werkt niet dus terugbellen is onmogelijk.
Graag herstel van deze funktie!!!!


Ik heb ook jouw simkaart een kleine reset gegeven. Kun je jouw toestel over 15 minuten opnieuw opstarten? Dan zou het weer moeten werken naar behoren! 🙂

Begrijpelijk dat je hier een bericht over stuurt. Ik heb de simkaart een kleine reset gegeven. Kan je jouw toestel over 15 minuten opnieuw oppstarten, dan zou het weer goed moeten staan. :)


Bedankt voor de moeite. Ik heb hem opnieuw opgestart. Hoe kan ik weten dat het nu weer goed is? In mijn belhistorie staat namelijk nog steeds onbekend als ik gebeld werd. Zou dat dan vanaf nu anders moeten zijn als er vanaf nu nog een keer iemand belt? Of hoort het in de belhistorie ook meteen weer goed te staan zodat ik meteen weet wie mij allemaal gebeld heeft? Of kan ik het ergens anders checken?
Reputatie 5
Badge +9

Bedankt voor de moeite. Ik heb hem opnieuw opgestart. Hoe kan ik weten dat het nu weer goed is? In mijn belhistorie staat namelijk nog steeds onbekend als ik gebeld werd. Zou dat dan vanaf nu anders moeten zijn als er vanaf nu nog een keer iemand belt? Of hoort het in de belhistorie ook meteen weer goed te staan zodat ik meteen weet wie mij allemaal gebeld heeft? Of kan ik het ergens anders checken?


Graag gedaan. Jouw belgeschiedenis wordt niet aangepast, maar alle nummers die jou vanaf nu bellen kun je inzien. Op die manier kun je dan ook bekijken of de reset zijn werk gedaan heeft.
Ik ga het proberen, bedankt zover.
Reputatie 5
Badge +12
Top! Laat je nog even weten of het gelukt is? 😃
Denk dat het gelukt is. Zal je net zien dat er dit weekend niet gebeld wordt..lol
Bedankt alvast.
Reputatie 5
Badge +12
Haha geen probleem! Anders kan je altijd eventueel aan iemand in jouw omgeving vragen om je te bellen. Mocht het toch niet werken laat het dan even weten!
Bij degene wie ik gevraagd om me te bellen is het gelukt tot dusver so.. denk dat het wel goed zit.
Reputatie 5
Badge +12
Ah dan moet het inderdaad helemaal goed komen! Bedankt voor het testen 😃

Hoi. Ik heb hetzelfde probleem als de personen hierboven. Alle bellers worden als onbekend weergegeven en Nummerherkenning is ‘licht groen’. Zou er bij mij ook een reset uitgevoerd kunnen worden? Alvast bedankt. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Wendy! Ik zie dat je onlangs contact had opgenomen met de klantenservice. Mijn collega heeft het voor je in orde gemaakt. Ik wens je een mooie dag toe.

Reageer