Beantwoord

Nummerweergave inkomende gesprekken

• 3 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik heb twee telefoonnummers voor een paar dagen op beide werkt niet inkoming nummerweergave. En een nummer vanaf vandaag heeft geen internet. Ik vraag om hulp.

Met vriendelijke groet,

Piotr
icon

Beste antwoord door Wietske 6 augustus 2018, 16:33

Ik heb zojuist de simkaart voor het telefoonnummer eindigend op 406 een nieuwe reset gegeven. Zou je je toestel nogmaals willen herstarten en mij laten weten of de gesprekken nu wel volgens je adressenlijst worden weergegeven? Voor het telefoonnummer wat eindigt op 083 heb ik een check gedaan op het netwerk en gekeken of alle bundels goed staan. Ik zie hier geen bijzonderheden. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd met een aantal stappen die je kunt volgen. Mocht je hierna nog problemen ervaren met internet dan wil ik je vragen om een melding door te zetten richting onze technische afdeling. Dit kan door middel van de knop onderaan de mail. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ai, zo wordt gebeld worden toch wel een flinke uitdaging Piotr! Ik help je graag verder. Zou je mij de laatste drie cijfers willen sturen van het mobiele telefoonnummer waarbij je deze problemen ervaart?
406 hier kein inkoming nummerweergave
083 hier kein inkoming nummerweergave en kein internet
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt Piotr, ik ben met beide simkaarten bezig geweest om de problemen op te lossen. Zou je beide telefoons opnieuw willen opstarten? Mocht je daarna nog problemen ervaren dan hoor ik het graag van je.
Hoi.083 Vandag nog slechter☚ī¸inkoming nummerweergave ok👍maar kan alleen bellen naar mobiele telefoonnummers, het internet werkt nog steeds niet.
406 Probleem niet opgelost

Met vriendelijke groet,

Piotr
Opnieuw opgestarten niet help
Reputatie 5
Badge +12
Ik heb zojuist de simkaart voor het telefoonnummer eindigend op 406 een nieuwe reset gegeven. Zou je je toestel nogmaals willen herstarten en mij laten weten of de gesprekken nu wel volgens je adressenlijst worden weergegeven? Voor het telefoonnummer wat eindigt op 083 heb ik een check gedaan op het netwerk en gekeken of alle bundels goed staan. Ik zie hier geen bijzonderheden. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd met een aantal stappen die je kunt volgen. Mocht je hierna nog problemen ervaren met internet dan wil ik je vragen om een melding door te zetten richting onze technische afdeling. Dit kan door middel van de knop onderaan de mail. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten 🙂
Heel erg bedankt alles is al goed😊
Bedankt voor je hulp

Met vriendelijke groet,

Piotr
Reputatie 5
Badge +12
Hartstikke fijn dat alles weer werkt! Ik wens je een zonnige dag toe 😃

Reageer