Beantwoord

onbekende beller

• 3 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Sinds ik mijn abonnement in augustus heb vernieuwd, krijgen al mijn contacten die mij bellen het kenmerk onbekend. Hierdoor is het onmogelijk dat ik hen terugbel. Verder vind ik het vervelend dat ik niet kan zien wie mij gebeld heeft. Kunt u bij Ben dit probleem oplossen bijvoorbeeld door een reset? Bij voorbaat dank! Einneb
icon

Beste antwoord door Wietske 4 oktober 2018, 10:49

Ik help je hiermee graag verder Einneb! We horen vaker dat nummerweergave niet meer volgens de contactenlijst wordt weergegeven. Ik heb dit probleem verholpen door de instelling op het netwerk weer goed te zetten. Het enige wat je nog hoeft te doen is het herstarten van jouw telefoon zodat de wijziging ook wordt overgebracht op de simkaart.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik help je hiermee graag verder Einneb! We horen vaker dat nummerweergave niet meer volgens de contactenlijst wordt weergegeven. Ik heb dit probleem verholpen door de instelling op het netwerk weer goed te zetten. Het enige wat je nog hoeft te doen is het herstarten van jouw telefoon zodat de wijziging ook wordt overgebracht op de simkaart.
Beste Wietske,

Dank voor jouw reactie! Hoe zet je de instelling op het netwerk weer goed? Via instelllingen? Alvast dank voor je reactie!
Groeten!
Reputatie 5
Badge +12
Dat heb ik al voor je gedaan 😃 Het gaat namelijk om de instelling op ons eigen netwerk. Je hoeft enkel nog maar jouw telefoon opnieuw uit- en aan te zetten.
Hartelijk dank en een fijne dag!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan! Ik wens je ook een fijne dag toe 🙂

Reageer