Beantwoord

Op factuur sms verstuurd?

  • 20 January 2019
  • 3 reacties
  • 314 keer bekeken

Ik zie op mijn laatste rekening dat ik een sms heb gestuurd cq ontvangen uit duitsland. Volgens alles valt dit toch binnen de bundel?!
Dit nummer is mij ook compleet onbekend.
Hoe kan ik deze dienst uitzetten?
Ik wil dit niet meer. Het is maar een paar cent. Maar ooit eerder kreeg ik ook z'on raar bedrag.
Ik wil zelf beslissen of ik een sms verstuur. Nee ik heb geen bijlagen verstuurd. Ook heb lange watsapp verstuurd. Zeker niet naar duitsland.
Blijft altijd een raadsel bij jullie dit item.
Graag reactie.
icon

Beste antwoord door Shanna 21 January 2019, 14:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Ingrid, ik kan me voorstellen dat je dit apart vindt. Bellen en sms'en vanuit Nederland naar het buitenland kost echter geld, vandaar dit op je factuur is gespecificeerd. Het is alleen gratis binnen Europa wanneer je aan het roamen bent, dit is wanneer jij zelf in het buitenland bent en dan naar een ander Europees land zou bellen of sms'en. Het ziet er niet uit als een betaalde sms dienst op de factuur, maar je kunt altijd via deze website alle betaalde diensten inzien en ze blokkeren.
Shanna,

Bedankt voor je reactie.
Kan je mij concreet zeggen hoe ik deze dienst uitschakel. Ik wil liever niet dat en app of iets anders wordt omgezet naar sms/mms.
Zoals je zegt kan jij op de factuur ook zien dat het niet om een betaalde sms handelt.
Kan jij mijn dan wel vertellen wat het precies is. Op de factuur staat sms.

Ben benieuwd
Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat je deze kosten in de toekomst liever wil voorkomen. Ik zie dat het om een verstuurde sms naar het buitenland gaat. Deze is verzonden op 16 december. Helaas is het niet mogelijk om deze functie uit te schakelen.

Reageer