Beantwoord

oproep beëindigd

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 297 keer bekeken

Gisteren mijn Ben abonnement met nieuwe telefoon Samsung s7 in gebruik genomen en werkte goed.

Maar, nu kan ik niet meer bellen, krijg direct bericht “ oproep beëindigd “. Kan wel gebeld worden.

Via facebook krijg ik te horen dat wel tot 5 dagen kan duren voordat ik antwoord krijg. Dus ik hoop dat iemand mij sneller kan helpen. 😂

icon

Beste antwoord door Wietske 28 november 2018, 10:18

Hoi Harthart, begrijpelijk dat je dit probleem graag zo snel mogelijk verholpen ziet! Ik heb het een en ander voor je nagekeken en zie dat er gisteren naar aanleiding van het gesprek met mijn collega via Facebook Messenger een melding is gemaakt op onze dekkingskaart. Mijn collega's van de technische afdeling zullen hier zo snel als mogelijk is naar kijken. Dit gebeurt inderdaad binnen 5 werkdagen, vandaar dat mijn collega je dit gisteren verteld heeft.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Harthart, begrijpelijk dat je dit probleem graag zo snel mogelijk verholpen ziet! Ik heb het een en ander voor je nagekeken en zie dat er gisteren naar aanleiding van het gesprek met mijn collega via Facebook Messenger een melding is gemaakt op onze dekkingskaart. Mijn collega's van de technische afdeling zullen hier zo snel als mogelijk is naar kijken. Dit gebeurt inderdaad binnen 5 werkdagen, vandaar dat mijn collega je dit gisteren verteld heeft.
5 dagen vind erg lang , kan nu niet bellen en dat erg lastig.
Ook wordt er gefocusd op dekkingskaart, terwijl ik ook buiten Dordrecht niet kan bellen.
Gelukkig kan ik wel gebeld worden, ik neem aan dat geen abbonometskosten heb, zolang ik niet kan bellen?
Reputatie 5
Badge +12
5 werkdagen is de maximale termijn die hiervoor staat 🙂 Hierover willen we wel eerlijk tegen je zijn. Je mag natuurlijk altijd een berichtje sturen wanneer jouw maandfactuur van november volgende maand online staat. Mocht inderdaad blijken dat je niet hebt kunnen bellen dan kunnen we de kosten voor de bel/sms-bundel voor je vergoeden voor die periode.

Reageer