Beantwoord

plotselinge toename belminuten

  • 12 January 2019
  • 3 reacties
  • 274 keer bekeken

Gistermiddag liepen mijn belminuten plotseling op terwijl ik niet aan het bellen was. Ik kreeg de volgende berichtenn van Ben:
13:30 - 80% van je bundel verbruikt
13:31 - 100% van je bundel verbruikt
13:32 - 5 euro buiten je bundel verbruikt
13:33 - 10 euro buiten je bundel verbruikt
13:33 - 20 euro buiten he bundel verbruikt
13:36 - kosten buiten je bundel tot 60 euro opgelopen
13:37 - wegens snel oplopende kosten buiten de bundel van 75 euro heb ik uit voorzorg je abonnement geblokkeerd.
Binnen 7 minuten is mijn beltegoed tot 0% gereduceerd en zijn de kosten opgelopen tot 75 euro, terwijl ik geen uitgaande gesprekken aan het voeren was! Het lijkt welnof de boel bij Ben op hol geslagen is!
Ik kan de blokkade opheffen door een voorschot te betalen, maar ben bang dat het circus weer van voren af aan begint.
icon

Beste antwoord door Wietske 14 January 2019, 13:20

Bekijk origineel

3 reacties

Wietske,
Mag ik hopen dat mijn beltegoed ook aangepast wordt? Ik heb deze maand slechts iets meer dan 30 minuten gebeld. Nu ga ik kosten voor buiten mijn bundel bellen betalen
Met vriendelijje groeten,
Robert
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Dit zal worden aangepast op jouw factuur, mocht deze niet kloppen dan kun je even contact met me opnemen en dan kijk ik met je mee!
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Hrrieck, ik snap dat je met vragen zit over je verbruik. Vooral omdat dit in korte tijd opeens flink opgelopen is, waardoor er buitenbundelkosten zijn ontstaan. En ik begrijp jouw zorgen over of het wel opgelost is, zodra je het voorschot betaalt om de blokkade op te heffen.

Ik heb daarom het een en ander voor je gecontroleerd en het blijkt dat de kosten buiten de bundel onterecht zijn. Deze zullen daarom voor je worden kwijtgescholden op de factuur. Ook zijn de blokkades voor je verwijderd en als test hebben we gekeken naar of de kosten niet meer zouden oplopen en dat is inderdaad het geval. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten, zodat het deblokkeren van de instellingen ook worden doorgevoerd op jouw simkaart? Mocht je nog problemen ervaren, laat het dan even weten.

Reageer