Problemen met de dekking in Amsterdam

• 14 november 2017
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Op vrijdag 10 nov bijna de gehele dag zonder mobiel internet gezet in Amsterdam. Ik kreeg te horen dat er een storing was en dat ik het moest afwachten. Tot vandaag de dag (14 nov) heb ik erg vaak geen internetverbinding. Soms maar voor 1 minuut en dan een uur niet, dan weer 2 uurtjes wel en uren niet! Hoe kan dit?!

Graag dit zsm fixen, want dit is erg vervelend!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Ash22, welkom op het forum! Om te beginnen heb ik jouw topic verplaatst naar het onderwerp 'internet en bereik'. Ook heb ik de titel van het topic aangepast zodat het voor andere duidelijk is waar jouw topic over gaat.

Erg onhandig dat je problemen hebt met de dekking! Dat is nooit leuk natuurlijk. De dekking heb ik nagekeken op jouw woonadres, gelukkig zie ik zelf geen storingen of problemen terug van afgelopen week tot en met heden. Zou je de postcode kunnen doorgeven van de locatie waar je problemen hebt?
Door heel Amsterdam, ik heb geen bereik gehad in 1025, 1087, 1066, 1012.

Gisteren reisde ik bijv. van 1087 naar 1025, tijdens de rit 20 min geen bereik en daarna weer wel.
Reputatie 6
Badge +8
Hmm, dat schiet niet op natuurlijk! Ik wil je vragen om de stappen door te nemen die te vinden zijn in dit topic.

Reageer