Problemen met inkomende gesprekken

• 31 mei 2017
  • 8 reacties
  • 205 keer bekeken

Ik heb deze week een abonnement afgesloten, de 4g werkt ik kan zelf bellen maar als mensen mij willen bellen krijgen ze: dit mobiele nummer is op dit moment niet bereikbaar

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo , leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Enorm onhandig dat het niet lukt om inkomende gesprekken te krijgen. Zojuist heb ik je een mail gestuurd met daarin een aantal stappen om door te nemen. Wil jij deze e-mail bekijken en de stappen doornemen?
Danku wel voor de reactie, ik heb mijn telefoon opniwur opgestart en had gekeken of er een storing is (dit is er niet)
Ik kan door enkele nummers worden gebeld.
Weet u hier een oplossing voor
Reputatie 6
Badge +8
Fijn dat je de instructies hebt doorgenomen, Sanne. Om te achterhalen waar het probleem precies zit ben ik benieuwd of de problemen alleen zijn als je gesprekken krijgt van één bepaalde provider die je niet kunt accepteren bijvoorbeeld alleen mensen die bellen vanaf een T-Mobile, Tele2, Telfort of een andere provider?
Dag angelique
Ik kan niet worden gebeld door kpn vodafone andere heb ik nog niet getest, ik heb net mijn oude simkaart weer in mijn telefoon gedaan. Op deze simkaart heb ik nog steeds berijk. Kan het zijn dat ik daarom via mijn ben simkaart niet kan worden gebeld
Gr sanne
Reputatie 3
Badge +1
Dag angelique
Ik kan niet worden gebeld door kpn vodafone andere heb ik nog niet getest, ik heb net mijn oude simkaart weer in mijn telefoon gedaan. Op deze simkaart heb ik nog steeds berijk. Kan het zijn dat ik daarom via mijn ben simkaart niet kan worden gebeld
Gr sanne

Heb je hier toevallig al een melding van gemaakt via de dekkingskaart op de Ben website? Jouw melding daar komt direct terecht bij de netwerkexperts zodat die hiernaar kunnen kijken namelijk.
goeden avond,

ik heb nog steeds het zelfde probleem met inkomende gesprekken, ik heb nu al meerdere malen contact gehad met jullie klanten service om dit op te lossen. ik heb contact gehad met de klantenservice op 6-6 in dit gesprek is mij verteld dat er contact wordt opgenomen met mijn oude provider en dat het na ongeveer 5 dagen is opgelost. (op 7-6 heb ik een mail ontvangen waar dit in wordt gevestigd.) op 23-6 was het nog steeds niet opgelost en heb ik weer contact gezocht met de klanten service, deze mevrouw heeft gezegd dat de communicatie tussen de providers niet altijd goed is en dat er naar een oplossing wordt gezocht.
Ik kan nu nog steeds niet worden gebeld maar moet natuurlijk wel betalen...

ik vraag me af wanneer mijn simkaart volledig gaat werken, ik vind voor een 3e keer bellen met jullie klantenservice een beetje onnodig omdat ik dan 20 minuten in de wacht sta voordat ik te woord wordt gestaan.

ik hoop een reactie te ontvangen.

met vriendelijke groet,
Sanne
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Sanne, wat onwijs balen dat je nog steeds met hetzelfde probleem zit ik snap heel goed dat je hier onwijs van baalt! Sorry voor de wachttijden bij de telefonische klantenservice. Op al onze kanalen is het een stuk drukker waardoor het soms even kan duren voordat wij jou verder kunnen helpen. Ik heb opnieuw een melding voor je doorgezet. We zijn meters aan het maken met het oplossen van deze hardnekkige storing alleen gebeurt dit momenteel allemal handmatig.

We houden je op de hoogte. Ik heb je bundelkosten voor deze maand vergoed om je tegemoet te komen in het ongemak.
dank voor de reactie en de vergoeding vind ik erg fijn, maar ik vraag me wel af wanneer ik volledig bereikbaar ben

Reageer