Beantwoord

Regelmatig voicemail

• 16 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Momenteel heb ik last van dat mensen mij proberen te bereiken en direct de voicemail krijgen. Ondertussen controleer ik regelmatig mijn telefoon op e-mail / whatsapp berichten. Na een aantal uren krijg ik opeens een sms dat er is ingesproken in mijn voicemail terwijl ik ondertussen geen gemiste oproep heb gehad.
Vaak heb ik ondertussen zelf gebeld, mijn telefoon heeft normaal verbinding met het Ben netwerk.
icon

Beste antwoord door Jill 16 oktober 2018, 11:56

Hi jsbautomatisering, als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat er een doorschakeling van kracht is op jouw telefoonnummer. Je kunt deze opheffen door ##002# in te voeren gevolgd voor de beltoests. Mocht dit niet werken laat het dan even weten. Dan kan ik het verder voor je onderzoeken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi jsbautomatisering, als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat er een doorschakeling van kracht is op jouw telefoonnummer. Je kunt deze opheffen door ##002# in te voeren gevolgd voor de beltoests. Mocht dit niet werken laat het dan even weten. Dan kan ik het verder voor je onderzoeken.
Helaas dit heeft niet geholpen. Af en toe komt er wel een telefoontje binnen welke ik kan aannemen, soms zelfs een tweede tijdens het gesprek en dan heb ik opeens een aantal uren geen telefoon en krijg opeens een sms dat ik 2 of meer voicemail berichten heb,
Reputatie 5
Badge +6
Helaas dit heeft niet geholpen. Af en toe komt er wel een telefoontje binnen welke ik kan aannemen, soms zelfs een tweede tijdens het gesprek en dan heb ik opeens een aantal uren geen telefoon en krijg opeens een sms dat ik 2 of meer voicemail berichten heb,

Vervelend om te lezen dat het niet heeft mogen werken! Misschien heb je jouw toestel op "stil" staan?
Mocht dit niet het geval zijn, kan het ook zo zijn dat je de voicemail tijd moeten verlengen. Je kunt die tijd zelf instellen tot maximaal dertig seconden. Dan neemt je voicemail het inkomende gesprek over. Hiervoor voer je de volgende code in: **61*+31624 je tiencijferige nummer*11*aantal seconden#.
Druk hierna op het knopje met het groene hoorntje of op de OK-toets van je mobiele telefoon.

Als je mobiele telefoonnummer bijvoorbeeld 06-1234 5678 is en je wilt de pauze veranderen in 25 seconden, dan voer je dus in: **61*+316240612345678*11*25# OK.

Voor meer informatie over je voicemail, kun je hier een kijkje nemen!

Reageer