Beantwoord

Simkaart

• 23 november 2018
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Hoi beste Ben,

Ik heb laatst een nieuwe telefoon besteld met abonnement, de Huawei p20 lite met 100 bel/SMS minuten en 2000mb data. Vandaag (vrijdag 23 november) is mijn telefoon binnengekomen. Mijn simkaart zit al in mijn telefoon maar ik kan nog niet bellen en heb ook geen activeringsmail gekregen. Doe ik iets verkeerd? Zie ik iets over het oog? Ik zou het fijn vinden als ik zo spoedig mogelijk antwoord heb en we dit samen kunnen oplossen. 😉

Alvast bedankt,

Robbie
icon

Beste antwoord door Jill 26 november 2018, 11:44

Hi Robbie, leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie dat je nummerbehoud hebt aangevraagd bij de bestelling. Het verzoek is alleen nog niet afgemaakt, als je nog gebruik wilt maken van nummerbehoud dan kun je het verzoek invullen via www.ben.nl/nummerbehoud. Wil je geen nummerbehoud meer laat het dan even weten dan activeer ik de simkaart voor je met het nieuwe Ben nummer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Robbie, leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik zie dat je nummerbehoud hebt aangevraagd bij de bestelling. Het verzoek is alleen nog niet afgemaakt, als je nog gebruik wilt maken van nummerbehoud dan kun je het verzoek invullen via www.ben.nl/nummerbehoud. Wil je geen nummerbehoud meer laat het dan even weten dan activeer ik de simkaart voor je met het nieuwe Ben nummer.
Hoi Jill, dankuwel voor de reactie. Op de simkaart die nu in mijn telefoon zit staat het nummer 0628099145. Dat is dus mijn telefoonnummer, zou je hem willen activeren?!

Misschien nodige informatie over abonnement:
2000MB data (4G)
100 bel/SMS minuten

Alvast bedankt

M.V.G. Robbie
Reputatie 5
Badge +7
Natuurlijk! Ik heb het abonnement geactiveerd. Als je de simkaart in het toestel doet dan werkt de simkaart. Als je hem al in je toestel hebt zitten dan kun je het best jouw toestel even helemaal uit/aan zetten.

Reageer