Beantwoord

Sinds kort krijg ik alleen nog "onbekend" te zien bij inkomende gesprekken.

• 15 december 2017
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Hoe kan het dat ik alleen nog maar onbekend te zien krijg als iemand mij belt, terwijl dit nummer gewoon in mijn contactenlijst staat?
icon

Beste antwoord door Rox 18 december 2017, 08:14

He jeetje Sarakastelein! Dat schiet natuurlijk helemaal niet op. Jij moet gewoon kunnen zien wie jou probeert te bellen! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
He jeetje Sarakastelein! Dat schiet natuurlijk helemaal niet op. Jij moet gewoon kunnen zien wie jou probeert te bellen! Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of jij dan hetzelfde probleem ervaart.
Hi Rox,
Ik heb mijn telefoon aan het uitgezet en hij doet het weer. Super bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Aaaaah helemaal super Sara! Dat lees ik graag 😃 Ik zal bij deze jouw topic afsluiten. Heel veel plezier met jouw Ben abonnement en alvast hele fijne feestdagen gewenst!