Beantwoord

Slechte verbinding

  • 20 juli 2018
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo ik heb een vraag wat kan ik doen om de verbinding beter te krijgen zowel met bellen als WiFi alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jill 20 juli 2018, 13:42

Hi CindieY89, wat onwijs onhandig dat het bereik met de simkaart niet is zoals je verwacht. Ik heb de instellingen voor bellen op de simkaart een reset gegeven, als je jouw toestel opnieuw opstart dan kan de simkaart deze reset verwerken. Zou je kunnen testen of het bereik nu beter is. Mocht het nog niet goed zijn dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Ervaar je in het andere toestel dezelfde problemen dan is er iets aan de hand met de simkaart. Je kunt dan een melding maken op onze dekkingskaart.

Het bereik met de WIFI kan ik niet voor je veranderen. Een WIFI verbinding gaat niet via onze simkaart,maar via de internetprovider.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi CindieY89, wat onwijs onhandig dat het bereik met de simkaart niet is zoals je verwacht. Ik heb de instellingen voor bellen op de simkaart een reset gegeven, als je jouw toestel opnieuw opstart dan kan de simkaart deze reset verwerken. Zou je kunnen testen of het bereik nu beter is. Mocht het nog niet goed zijn dan wil ik je vragen om jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Ervaar je in het andere toestel dezelfde problemen dan is er iets aan de hand met de simkaart. Je kunt dan een melding maken op onze dekkingskaart.

Het bereik met de WIFI kan ik niet voor je veranderen. Een WIFI verbinding gaat niet via onze simkaart,maar via de internetprovider.
Hallo Jill,
Heb momenteel ook een zeer slechte verbinding, gesprekken vallen steeds weg bereik is nagenoeg nul... Kunnen jullie mijn simkaart ook resetten ?
Heb een Samsung Galaxy J3 via jullie.
Groeten,
Geertje
Reputatie 5
Badge +7
Hi Geertje, natuurlijk wil ik dat doen. Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Als je jouw telefoon helemaal opnieuw opstart dan kan de simkaart het verwerken. Mocht dit nou geen verschil maken. Zou je dan een melding willen maken op onze dekkingskaart?
Beankt Jill, helaas helpt het niet, heb dan ook het probleem gemeld op de dekkingskaart.
Afwachtend op een reactie van jullie.

Groeten Geertje
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, ik zie dat je twee topics had aangemaakt over hetzelfde onderwerp. Ik heb zojuist mijn reactie ook geplaatst in het andere topic.

Reageer