Beantwoord

Slechte verbinding / netwerk

• 28 september 2018
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Heb al een tijdje een zeer slechte verbinding, gesprekken vallen steeds weg bereik is nagenoeg nul...
Kunnen jullie mijn simkaart ook resetten ?
Heb een Samsung Galaxy J3 via jullie.
Groeten,
Geertje
icon

Beste antwoord door Wietske 1 oktober 2018, 09:56

Hai Geertje, wat onhandig dat je een slechte verbinding ervaart. Ik zie dat alle instellingen op het netwerk verder goed staan. Zou je jouw toestel eens willen herstarten zodat er een verse netwerkverbinding tot stand komt? En mocht dat niet werken dan zou ik je willen vragen om de Ben simkaart te testen in een ander toestel. Daarnaast zie ik dat je een melding hebt gemaakt op de dekkingskaart dus mijn collega's van de technische afdeling zullen het een en ander voor je gaan uitzoeken 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hai Geertje, wat onhandig dat je een slechte verbinding ervaart. Ik zie dat alle instellingen op het netwerk verder goed staan. Zou je jouw toestel eens willen herstarten zodat er een verse netwerkverbinding tot stand komt? En mocht dat niet werken dan zou ik je willen vragen om de Ben simkaart te testen in een ander toestel. Daarnaast zie ik dat je een melding hebt gemaakt op de dekkingskaart dus mijn collega's van de technische afdeling zullen het een en ander voor je gaan uitzoeken 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Jammer om te lezen dat dit niet geholpen heeft 😞 Ik zie dat jouw melding op de dekkingskaart bij ons is binnengekomen dus mijn collega's gaan hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Ik heb voor nu nog even voor je gekeken op de dekkingskaart maar daar lijkt het bereik in Leeuwarden goed te zijn. Mijn collega's kunnen naar aanleiding van de voorbeelden die je doorgezet hebt op deze kaart wat dieper het netwerk induiken om te achterhalen waar probleem precies zit.
Bedankt Wietske ! Heb ik al gedaan maar werkt helaas niet....., heb wel weer een nieuwe melding gemaakt op de dekkingskaart op advies van Jill.

Wanneer in Leeuwarden is het netwerk wel weer goed.

Groeten Geertje

Reageer