Status netwerk

• 12 juli 2018
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Aangezien ik al 4 weken geen bereik heb met BEN zouden jullie mij kunnen laten weten wat de status is??! Het is meer dan vervelend aan het worden. Ik heb momenteel een Lycamobile simkaart en daar kan ik jullie service nummer niet mee bereiken.
Het duurt nu al zo ontzettend lang dus graag met spoed!!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Michiel,

Ik zie dat je eerder ook een topic had geplaatst hierover. Ik heb daarop toen een reactie geplaatst omdat ik wat meer informatie van je nodig heb. Ook heb ik je gevraagd om de simkaart van Ben te testen in een ander toestel. Zou je hier eens naar willen kijken? Mijn reactie op jouw andere topic vind je hier.
Hoi Wietske, als je in het systeem kijkt zal je zien dat je collega's hier al een tijd mee bezig zijn. Een nieuwe simkaart heb ik al enige tijd geleden ontvangen en dit was in eerste instantie dan ook niet het probleem. Omdat mijn bundel van 2500 mb niet meer gekoppeld kon worden aan mijn account was ik heel vreemd ook niet meer bereikbaar. Ik zou hier al 2 weken geleden over worden terug gebeld. Dus als je in het systeem wil kijken wat nu de status is heel graag! Thanks!
Reputatie 5
Badge +12
Dat is uiteraard ook het eerste wat ik gedaan heb Michiel 😉 Er was in eerste instantie een melding gemaakt dat de bundels niet gekoppeld waren. Dit is echter niet op de juiste manier gedaan. Ik heb daarom een nieuwe melding gemaakt. Sorry voor het ongemak!

Reageer