steeds maar weer uitvallen verbinding

• 11 juli 2017
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

bij internetgebruik steeds tijdens surfen werkzaamheden op een site steeds maar weer uitvallen verbinding ,is niet leuk meer ga echt op zoek naar een andere aanbieder advies van ben opgevolgd maar niks ,andere tel gebruikt zelfde probleem ,kan aleen maar zeggen foei ben trap ik nooit meer in maar goed dat ik maar maandcontrakt heb maar echt t laatste

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo l.m.dorenberg, om te beginnen heb ik jouw dubbele topic op het forum verwijderd. Een daarvan heb ik verwijderd omdat hierin dezelfde vraag staat vermeld. Erg onhandig dat je steeds verbinding hebt die weg lijkt te vallen. Sinds wanneer speelt dit probleem precies? Heb je dit probleem alleen met internet? Met bepaalde websites?
Reputatie 6
Badge +8
geen specefieke sites ook lokatie maakt niks uit ,wifi of 4 g netwerk alles niks ,soms wel soms niet ,kwartier zonder onderbreking mag je al in de handen klappen ,probleem sinds begin zou opgelost worden, meerdere malen contakt gehad ,Bens belofte's stapellen zich al op,helaas blijft t aleen bij beloftes

Hmm, dat is niet fijn om te lezen. In het systeem zie ik dat er nog nooit contact geweest is hierover. Zou je kunnen aangeven welke beloftes er zijn gemaakt naar jou? We kunnen beginnen om te achterhalen of de problemen worden veroorzaakt door je telefoon/simkaart. Wil jij je huidige simkaart testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw toestel om te zien of de problemen dan ook aanwezig zijn?
geen specefieke sites ook lokatie maakt niks uit ,wifi of 4 g netwerk alles niks ,soms wel soms niet ,kwartier zonder onderbreking mag je al in de handen klappen ,probleem sinds begin zou opgelost worden, meerdere malen contakt gehad ,Bens belofte's stapellen zich al op,helaas blijft t aleen bij beloftes

Reageer