Telefoon wil zich niet aanmelden op netwerk

• 30 september 2017
  • 5 reacties
  • 287 keer bekeken

Vorige week voor mijn beide ouders hun oude prepaidkaarten (vodafone en Kpn) overgezet naar twee Ben abonnementen. Simkaarten via de post gekregen en op de Ben site geactiveerd, maar kan met beide toestellen met geen mogelijkheid aanmelden op het netwerk. Tig keer gebeld kaart eruit en er weer in toestel aan uit.....zelfs oude nokia geprobeerd en eigen telefoon niets helpt.
Tweede set simkaarten gekregen via de post, maar ook deze willen niet werken. Niemand snapt er meer iets van, geduld begint aardig op te raken.

Dit topic is gesloten

5 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Geen netwerk. Kan niet bellen en whatsappen buiten wifi om. Wat bu?
Reputatie 7
Badge +7
Vorige week voor mijn beide ouders hun oude prepaidkaarten (vodafone en Kpn) overgezet naar twee Ben abonnementen. Simkaarten via de post gekregen en op de Ben site geactiveerd, maar kan met beide toestellen met geen mogelijkheid aanmelden op het netwerk. Tig keer gebeld kaart eruit en er weer in toestel aan uit.....zelfs oude nokia geprobeerd en eigen telefoon niets helpt.
Tweede set simkaarten gekregen via de post, maar ook deze willen niet werken. Niemand snapt er meer iets van, geduld begint aardig op te raken.

Goedemorgen Thomas! Dat is natuurlijk geen lekkere binnekomer bij Ben. Ik snap dat je ouders hier behoorlijk van balen en vind het superlief dat jij hen hierij helpt. Echter kan ik jou hier via het forum niet mee verder helpen omdat jij niet de contractant bent. Ik wil je adviseren om dit verder op te pakken met de klantenservice.
Reputatie 7
Badge +7
Ik heb hetzelfde probleem. Geen netwerk. Kan niet bellen en whatsappen buiten wifi om. Wat bu?

Hoi Frank, ik zie dat jij geen gebruik kunt maken van je Ben simkaart omdat het nummerbehoud nog niet heeft plaatsgevonden. T-Mobile heeft het verzoek afgewezen met de mededeling dat het telefoonnummer niet bij hun in gebruik is.
Nog steeds niets.....!!!!
Reputatie 7
Badge +7
Nog steeds niets.....!!!!

Hoi Thomas! Balen dat het probleem nog niet is verholpen, zoals ik eerder al aangaf kan ik jou via het forum niet verder helpen omdat jij niet de contract bent. Ik wil je vragen om dit verder op te pakken met de klantenservice.