Beantwoord

Waar kan ik een melding maken op de dekkingskaart?

• 3 januari 2018
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste,

Helaas heb ik op de website van Ben niet de juiste email kunnen vinden daarom dat ik contact zoek met jullie. hopelijk hebben jullie de juiste email voor mij. ik heb een tijdje geleden een klacht ingediend en het antwoord was hierop dat ik via Ben 'kaart' moest kijken voor de storingen. nu gaat mijn klacht over het buiteland en dit is niet mogelijk. verder moest ik aangeven op welke tijden ik storingen ontvang en hoe,waar en wat ik er zelf aan heb gedaan om het te voorkomen. waar kan ik dit naartoe sturen? want blijkbaar gaat dit dus niet via de website. alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sanne van der Doelen
icon

Beste antwoord door Angelique 4 januari 2018, 08:48

Hoi Sanne, ik vind het erorm vervelend om te lezen dat je problemen zou hebben in het buitenland met de verbinding! In het systeem zie ik dat er telefonisch contact is opgenomen met jou door een van mijn collega's, Samen hebben jullie besproken om een melding te maken via een via de dekkingskaart. Via de dekkingskaart heb je de mogelijkheid om de problemen door te geven aan ons zodat de technische afdeling verder onderzoek kan doen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Sanne, ik vind het erorm vervelend om te lezen dat je problemen zou hebben in het buitenland met de verbinding! In het systeem zie ik dat er telefonisch contact is opgenomen met jou door een van mijn collega's, Samen hebben jullie besproken om een melding te maken via een via de dekkingskaart. Via de dekkingskaart heb je de mogelijkheid om de problemen door te geven aan ons zodat de technische afdeling verder onderzoek kan doen. Laat je mij weten of het is gelukt?
Beste ,

Ja, dat had ik gevonden maar kan daar geen ander land invoeren buiten nederland om. Het pakt de buitelandse postcode niet. En als ik naar spanje klik dan blijft het niet hangen.

Groetjes,

Sanne van der Doelen
Reputatie 6
Badge +8
In dat geval wil ik je vragen een Nederlandse postcode in te vullen en bij de omschrijving aan te geven dat je problemen hebt in het buitenland. Zou je mij misschien ook meer kunnen vertellen over de problemen die je hebt in het buitenland? Waar loop je precies tegenaan? Lukt het bellen, sms'en en/of internetten niet? Hoe lang ben je al in Spanje? Deed de verbinding het hiervoor wel?

Reageer