Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen of gebeld worden

  • 13 juni 2017
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Op ik ben staat dat ik niet betaald heb maar het is wel afgeschreven van mijn rekening.
Maar ik kan niet bellen of gebeld worden.
Had het niet afgeschreven kunnen worden dan zou dit de eerste x zijn in 2 jaar.
En dan is de reactie meteen zonder mij iets te laten weten mijn telefoon afsluiten?
Mijn ouders konden mij niet bereiken en komen net helemaal overstuur binnen.
Jullie kunnen dit heel snel rechtzetten!!!
Een betere manier om met klanten om te gaan is ze een mail te sturen met de melding dat er een betaling niet goed is gegaan met de vraag of ik dit op zou kunnen lossen, maar niet afsluiten!!!
Ik neem aan dat jullie met een hele goede oplossing komen. Maar dan ook met een hele goede.
icon

Beste antwoord door Angelique 16 juni 2017, 09:49

Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp: internet en bereik.

Direct ben ik het systeem ingedoken en ik zie dat de openstaande factuur (die nog geincasseerd moet worden) niet de reden is hoe het komt dat jij opeens niet meer kan bellen en/of gebeld kan worden. In het systeem heb ik verder gekeken om te zien of ik een reden kon vinden, echter zie ik geen blokkades en of andere dingen terug die ervoor zouden zorgen dat jij geen inkomende en uitgaande telefoontjes kan plegen.

In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Wat ik je aan kan raden om te doen is je toestel te herstarten. Lukt het hierna nog niet om in- en uitgaande gesprekken te hebben? Controleer dan op onze dekkingskaart of er mogelijk een storing is op de locatie waar je problemen ervaart. Hier kun je ook controleren hoe de dekking is. Is deze slecht? Je kunt hier gelijk je klacht doorgeven.

Geen problemen in jouw regio met de dekking? Dan kan het zijn dat er blokkades en doorschakelingen op het netwerk actief zijn. Je kunt deze verwijderen door een viertal codes in te voeren.

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

Controleer ook eens of je simkaart wel in een andere mobiele telefoon werkt door middel van een kruistest. Op deze manier kun je erachter komen of het aan je mobiele telefoon ligt of je simkaart. Werkt je simkaart wel in de andere mobiele telefoon? Dan adviseer ik om een software-update te doen op je mobiele telefoon of een fabrieksreset doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hallo, welkom op het forum. Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp: internet en bereik.

Direct ben ik het systeem ingedoken en ik zie dat de openstaande factuur (die nog geincasseerd moet worden) niet de reden is hoe het komt dat jij opeens niet meer kan bellen en/of gebeld kan worden. In het systeem heb ik verder gekeken om te zien of ik een reden kon vinden, echter zie ik geen blokkades en of andere dingen terug die ervoor zouden zorgen dat jij geen inkomende en uitgaande telefoontjes kan plegen.

In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Wat ik je aan kan raden om te doen is je toestel te herstarten. Lukt het hierna nog niet om in- en uitgaande gesprekken te hebben? Controleer dan op onze dekkingskaart of er mogelijk een storing is op de locatie waar je problemen ervaart. Hier kun je ook controleren hoe de dekking is. Is deze slecht? Je kunt hier gelijk je klacht doorgeven.

Geen problemen in jouw regio met de dekking? Dan kan het zijn dat er blokkades en doorschakelingen op het netwerk actief zijn. Je kunt deze verwijderen door een viertal codes in te voeren.

##002# (druk op de beltoets)
#21# (druk op de beltoets)
#330*0000# (druk op de beltoets)
#330*1234# (druk op de beltoets)

Controleer ook eens of je simkaart wel in een andere mobiele telefoon werkt door middel van een kruistest. Op deze manier kun je erachter komen of het aan je mobiele telefoon ligt of je simkaart. Werkt je simkaart wel in de andere mobiele telefoon? Dan adviseer ik om een software-update te doen op je mobiele telefoon of een fabrieksreset doen.

Reageer