Beantwoord

Wat te doen bij slecht bereik?

• 24 februari 2018
  • 1 reactie
  • 1076 keer bekeken

Ik ben al twee maanden klant bij Ben.
De eerste maand had ik alle streepjes bereik op mijn iphone 5s en heb nu al 2 weken geen bereik wel in Frankrijk en Belgie maar niet in Nederland, op sommige plekjes heb ik 1streepje en dan meteen geen service terwijl ik hier nooit last van heb gehad. Het ligt niet aan mijn telefoon maar echt aan Ben.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
AUB ik kan niet bellen/smsen/internetten.
icon

Beste antwoord door Angelique 26 februari 2018, 09:19

Hoi Nadia, onwijs vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk en daardoor op sommige momenten niet kunt bellen/sms'en of zelfs internetten! Dat is hier hoe het hoort natuurlijk.

Ik wil je graag verwijzen naar een ander topic op het forum. In het topic kun je vinden wat je kunt doen als je geen- tot weinig bereik hebt. Het topic kun je vinden door hier te klikken. Kom je er niet uit of heb je nog verdere vragen? Stel ze dan via het desbetreffende topic.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Nadia, onwijs vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk en daardoor op sommige momenten niet kunt bellen/sms'en of zelfs internetten! Dat is hier hoe het hoort natuurlijk.

Ik wil je graag verwijzen naar een ander topic op het forum. In het topic kun je vinden wat je kunt doen als je geen- tot weinig bereik hebt. Het topic kun je vinden door hier te klikken. Kom je er niet uit of heb je nog verdere vragen? Stel ze dan via het desbetreffende topic.