Beantwoord

Wat te doen bij slecht bereik?

• 15 september 2017
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedemiddag Ben, ik heb echt zó ontzettend vaak geen bereik waardoor ik niet kan bellen. Ik wordt er nu echt gek van, ik merk geen oplossing. Ik ben op deze manier echt niét tevreden over Ben. Over dit probleem hadden we al eerder contact gehad maar ik zie geen verbetering. Hoe kan dit worden opgelost? Want in geval van nood zou het erg zuur zijn als ik niet kan bellen.

Met vriendelijke groet,

Roselinde.
icon

Beste antwoord door Angelique 18 september 2017, 10:20

Hoi Roselinde, ik snap maar al te goed hoe flink vervelend het is als je niet kunt bellen door het bereik! Heb je al eens gekeken op onze dekkingskaart? Je kunt daar namelijk ook een melding maken van slecht bereik. In dit topic lees je ook een aantal tips wat je kunt doen als je slechte verbinding hebt.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Roselinde, ik snap maar al te goed hoe flink vervelend het is als je niet kunt bellen door het bereik! Heb je al eens gekeken op onze dekkingskaart? Je kunt daar namelijk ook een melding maken van slecht bereik. In dit topic lees je ook een aantal tips wat je kunt doen als je slechte verbinding hebt.
Heb de kruistest gedaan, toen kon ik wel bellen. Daarna bij mijn instellingen het netwerk gereset. Nu weer bereik!
Hopen dat het nu goed blijft.
Reputatie 7
Badge +7
Oooooh wat superfijn Roselinde! Ik duim met je mee dat je vanaf nu geen problemen meer zult ondervinden. Mocht het wel zo zijn dan weet je ons te vinden en helpen wij je graag verder!