Beantwoord

Wat te doen bij slechte dekking?

• 8 september 2017
  • 1 reactie
  • 208 keer bekeken

Subject: Re: Reactie Ben (netwerk)

Beste Ben,

Zie hieronder het bericht dat ik van jullie kreeg naar aanleiding van mijn klacht over slecht tot zeer slecht bereik in mijn flat (Kwakkenbergweg 204 6571 GC Berg en Dal).

Ik kon het bericht niet beantwoorden omdat het van een no-reply adres is verstuurd. Dat is niet handig. Daarom maar langs deze weg...

Het verbaast me niets dat je me niet kon bellen, aangezien ik hier in mijn flat nooit bereik heb (ook andere bewoners van deze flat zijn al overgegaan op andere providers)
Alleen als ik bij het raam sta.
6-9 om 15 uur
4-9 om 11 uur

Daarnaast heb ik niet tot nauwelijks 4g.

6-9 om 24 uur
5-9 om 24 uur
(om 24 uur sluit mijn wifi af)

Ik hoop dat je hier iets mee kunt en hoop op verbetering.

Succes!

Vincent

_______

Hallo Vincent,

Ik probeerde jou te bellen, maar kreeg helaas geen gehoor. Je geeft aan dat je problemen ondervindt met het netwerk. Om dit door mijn Technische Dienst na te laten kijken heb ik wel minimaal twee voorbeelden nodig van niet ouder dan 48 uur, alvorens het onderzoek opgestart kan worden. Ik zie de voorbeelden graag tegemoet.

Ik wens je een fijne dag toe!

De groeten van BEN
Ik stuur je deze e-mail vanaf een no-reply adres. Je kunt hier niet op antwoorden. Heb je nog een vraag? Klik dan hier voor de veelgestelde vragen. Hier vind je ook hoe je eenvoudig contact met me op kan nemen.
icon

Beste antwoord door Angelique 8 september 2017, 13:22

Hoi Vincent, vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk! Via het forum kan ik alleen geen dekkingsklachten in behandeling nemen. De voorbeelden kun je doorgeven door opnieuw een melding te maken via de dekkingskaart. Zo kan er opnieuw onderzoek gedaan worden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Vincent, vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk! Via het forum kan ik alleen geen dekkingsklachten in behandeling nemen. De voorbeelden kun je doorgeven door opnieuw een melding te maken via de dekkingskaart. Zo kan er opnieuw onderzoek gedaan worden.