Zeer slecht bereik

• 14 juni 2017
  • 2 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik heb al maanden zeer slecht bereik op de meest verschillende plaatsen. Vaak de melding 'geen service, alleen noodoproepen'. Mensen die mij proberen te bellen krijgen vaak de melding dat ik niet bereikbaar ben.
Whatsapp berichten die niet verstuurd worden of uren later binnenkomen.
Familie mer Ben als provider hebben op dezelfde locatie volle bak dekking en geen problemen. Simkaart in ander toestel geeft geen verbetering.
Ik ben op dit moment absoluut niet tevreden.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen b.h.zwaan! Wat balen dat je zoveel problemen ondervind met je bereikbaarheid op je Ben simkaart. Dit is helemaal niet de bedoeling, jij maakt immers gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. Fijn dat je al zoveel stappen hebt doorlopen, daardoor kan ik met zekerheid zeggen dat het probleem aan je simkaart ligt en niet aan de dekking of je mobiele telefoon. Ik ga je daarom een nieuwe simkaart toesturen. Om dit te kunnen doen heb ik nog wel je gegevens nodig. Wil je mij via dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel voor het sturen van je gegevens! Ik heb de nieuwe simkaart op de post gedaan. Zodra deze binnen is moet hij nog wel even geactiveerd worden om je telefoonnummer eraan te koppelen. Dit is 1 minuutje werk. Er zit een brief bij waar uitgebreid staat uitgelegd hoe dit moet. Als het niet lukt help ik je daar uiteraard ook graag mee verder!

Reageer