Beantwoord

3G/4G doet het niet

• 1 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 1370 keer bekeken

Vandaag, 1 Oktober, heb ik weer nieuwe data gekregen op de Ben app. Wanneer ik mijn 3g aanzet doet deze niks, ik kan dus niet op internet of social media wanneer ik geen wifi heb, terwijl de mobiele gegevens wel aanstaat. Er is 60 mb weg, maar ik heb vandaag mijn 3g nog niet gebruikt omdat dat dus niet kan?! Iemand die mij hiermee kan helpen of dit uit kan leggen?
icon

Beste antwoord door Rox 2 oktober 2017, 13:44

Hoi jannybrouwer! Dat schiet niet op natuurlijk! Heb je al geprobeerd om je telefoon eens helemaal uit en weer aan te zetten? Als dat niet helpt wil ik je adviseren om je internet instellingen in je toestel eens na te kijken. Hier vind je de toestelhulp. Ik zie inderdaad dat er wel dataverbruik door je simkaart is geregistreerd, in deze blog wordt uitgelegd hoe je in je toestel kunt achterhalen waar je data aan is opgegaan.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi jannybrouwer! Dat schiet niet op natuurlijk! Heb je al geprobeerd om je telefoon eens helemaal uit en weer aan te zetten? Als dat niet helpt wil ik je adviseren om je internet instellingen in je toestel eens na te kijken. Hier vind je de toestelhulp. Ik zie inderdaad dat er wel dataverbruik door je simkaart is geregistreerd, in deze blog wordt uitgelegd hoe je in je toestel kunt achterhalen waar je data aan is opgegaan.
Inmiddels doet mijn data het weer. Ik heb idd de internet instellingen even nagekeken, na wat dingen aangepast te hebben en weer terug gezet te hebben deed ie het weer!
Reputatie 7
Badge +7
Ooooh helemaal super Janny! Top! Dan rest mij niks anders dan jou heeeel veel plezier te wensen met je Ben abonnement! 😃