Beantwoord

3G, H, H+ waar staat dit voor?

• 31 mei 2017
  • 6 reacties
  • 7808 keer bekeken

Ik heb momenteel de Samsung Galaxy s4
Helaas heb ik wanneer ik mijn mobiele gegevens aan heb nooit hoger dan H+. Ik heb 1 keer 3g gehad maar dat was in Duitsland.
Ligt dit aan het abonnement wat ik heb of ergens ander aan?
Ik heb al gewisseld van simkaart met een Samsung Galaxy s5 mini maar dit heeft niet geholpen
icon

Beste antwoord door Angelique 2 juni 2017, 09:26

Hallo , leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Uit jouw bericht begrijp ik dat er onduidelijkheid is over het symbool wat jij ziet staan in je scherm, namelijk H of H+. Ik heb goed nieuws! H is 3.5G en H+ is 3,75G, dus sneller dan 3G. Per toestel kan het 3G netwerk anders worden aangegeven, in jouw geval als een H of H+. Bij het 4G netwerk kan dit worden aangegeven als LTE. Hopelijk heb ik hiermee de onduidelijkheid weg kunnen nemen. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo , leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Allereerst heb ik de titel van het door jou aangemaakte topic iets aangepast zodat het ook voor andere duidelijker is waar het topic over gaat.

Uit jouw bericht begrijp ik dat er onduidelijkheid is over het symbool wat jij ziet staan in je scherm, namelijk H of H+. Ik heb goed nieuws! H is 3.5G en H+ is 3,75G, dus sneller dan 3G. Per toestel kan het 3G netwerk anders worden aangegeven, in jouw geval als een H of H+. Bij het 4G netwerk kan dit worden aangegeven als LTE. Hopelijk heb ik hiermee de onduidelijkheid weg kunnen nemen. Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust, neem ook nog eens een kijkje op ons forum. Bij deze zal ik het door jou aangemaakte topic afsluiten.
Sinds kort heb ik een abonnement met data (voorheen alleen prepaid). Dus alles is nog nieuw voor mij. Wanneer ik mijn WiFi uitzet om te testen of ik wel een verbinding heb dan krijg ik te zien H+. Bij het afsluiten heb ik 3G en/of 4G niet aangeklikt. Betekent dat ik toch 3G heb? Dit zou dus betekenen dat ik, wanneer ik op straat loop, ook verbinding heb? Dit laatste was nml. wel mijn bedoeling.
Reputatie 6
Badge +4
Je hebt inderdaad 3G internet, H en H+ zijn wat sneller dan 3G. Trouwens ik raad je wel aan om internet (mobiele netwerken) uit te zetten wanneer je dat niet nodig hebt. Anders riskeer je hoge kosten zonder bundel. 4G is een aparte bundel, 3G is wel standaard.
Dank voor deze reactie. Nog een vraag: hoe zet ik internet (mobiele netwerken) uit?
Reputatie 6
Badge +4
Dat verschilt per telefoon maar bijvoorbeeld samsung, instellingen, meer netwerken, mobiele netwerken uit. Of bijvoorbeeld bij gegevensgebruik kun je dat uitzetten.
Scroll over het scherm van boven naar beneden bijvoorbeeld. Dan zie je bijvoorbeeld 2 pijltjes, uitvinken.

Kijk maar even in handleiding telefoons.
Is gelukt om internet te limiteren! Dank voor de hulp.

Reageer