Beantwoord

4g abonnement maar laat 3g zien

• 6 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo mensen,

Ik heb gisteravond mn abonnement aangepast van 3G naar 4G maar mijn iphone 7 plus laat nog steeds zien dat ik 3G gebruik.

Ik hoop dat jullie een oplossing weten.

Groet
Yaron
icon

Beste antwoord door Angelique 6 oktober 2017, 10:50

Hoi Yaron, goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik zag dat de instellingen op de simkaart nog niet waren aangepast waardoor je nog niet gebruik kon maken van 4G. Direct heb ik de instellingen gewijzigd. Wil jij je toestel herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Hierna zou je gebruik kunnen maken van het 4G netwerk. Laat je het weten?
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Yaron, goed dat je hierover aan de bel trekt! Ik zag dat de instellingen op de simkaart nog niet waren aangepast waardoor je nog niet gebruik kon maken van 4G. Direct heb ik de instellingen gewijzigd. Wil jij je toestel herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk? Hierna zou je gebruik kunnen maken van het 4G netwerk. Laat je het weten?
Hallo angelique,

Het werkt nu, er staat nu inderdaad 4G in mn scherm als ik mobielnetwerk aan zet.

Bedankt voor je hulp.

Groet
Yaron
Reputatie 6
Badge +8
Fijn om te lezen, Yaron. Bij deze zal ik het topic sluiten. Heb je toch nog vragen, neem dan gerust nog een kijkje op het forum. Alvast een fijn weekend!