Beantwoord

4G doet het niet

• 30 januari 2018
  • 5 reacties
  • 3374 keer bekeken

Dag, 4g van mijn tweede toestel doet het niet, ondanks instructies op jullie site. Voor zover ik kan zien staan alle instellingen goed. Ik heb een iphone 5S. Ik lees dat het resetten van de simkaart zou kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Rox 30 januari 2018, 12:36

Hoi bernhard.voogd! Wat onwijs balen dat je 4G maar niet wil werken op je iPhone 5S, natuurlijk los ik dit graag voor je op. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om de stappen in dit topic te doorlopen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi bernhard.voogd! Wat onwijs balen dat je 4G maar niet wil werken op je iPhone 5S, natuurlijk los ik dit graag voor je op. Ik kan geen bijzonderheden in het systeem vinden waarom jij dit probleem zou ervaren. Ik heb voor de zekerheid je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken. Mocht dit niet hebben geholpen wil ik je vragen om de stappen in dit topic te doorlopen.
Goeiemorgen, ik heb sinds vanochtend geen 4G en ook de WiFi werkt niet meer op m’n iPhone 5S. Heb het toestel al 2 x uitgezet en opnieuw opgestart, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Met vriendelijke groet Mariëtte
Reputatie 7
Badge +7
Goeiemorgen, ik heb sinds vanochtend geen 4G en ook de WiFi werkt niet meer op m’n iPhone 5S. Heb het toestel al 2 x uitgezet en opnieuw opgestart, maar dit heeft helaas niet geholpen.
Met vriendelijke groet Mariëtte

Hoi mariettekorf! Ik heb jouw 4G instellingen ook een reset gegeven, wil jij de stappen doorlopen uit mijn reactie hierboven? 🙂
Hoi rox, heb het toestel uitgeschakeld heb nu wel 3G maar WiFi krijg ik de melding geen internetverbinding. Alles werkt hier normaal, de iPad heeft WiFi, radio via internet werkt. Allen mijn iPhone dus niet
Reputatie 7
Badge +7
Hoi rox, heb het toestel uitgeschakeld heb nu wel 3G maar WiFi krijg ik de melding geen internetverbinding. Alles werkt hier normaal, de iPad heeft WiFi, radio via internet werkt. Allen mijn iPhone dus niet

Fijn dat je mobiele internet weer werkt! 😃 Problemen met de wifi kan ik helaas niet voor je oplossen, wifi wordt namelijk helemaal via je toestel en de vaste internet aanbieder geregeld, Ben staat hier helemaal buiten. Wel heb ik dit artikel gevonden over problemen met de wifi op een iPhone, ik hoop dat dit mag helpen.

Reageer