Beantwoord

4G doet het niet en contacten bellen als onbekend

  • 18 April 2019
  • 13 reacties
  • 485 keer bekeken

Hallo,

ik heb sinds gisteren mijn bundel gewijzigd en dit is vandaag in gegaan. Nu loop ik tegen het probleem aan dat mijn 4G niet werkt, terwijl dit wel een deel van mijn bundel is. Ik heb al veel dingen opgezocht en uitgeprobeerd, maar helaas heeft niks geholpen. Hiernaast krijg ik telkens te zien dat ik door een onbekend nummer wordt gebeld, terwijl dit personen zijn uit mijn contacten, die geen 'onbekend' instellingen aan hebben staan. Voordat mijn bundel gewijzigd was, had ik nergens problemen mee.

Ik hoop dat iemamd mij kan helpen.

Mvg,
Ezra
icon

Beste antwoord door Merve 19 April 2019, 09:54

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @yavuzselimkar! Super onhandig dat alle bellers onbekend worden getoond. Maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Dan los ik de situatie graag voor je op.

Ik heb precies de zelfde probleem mijn bundel heb ik ook gister gewijzigd en ik kan mijn 4g niet gebruiken het staat op 3g en wie me ook belt er staat onbekend

Reputatie 5
Badge +6
Hoi Ezra,

Mijn collega's van de afdeling hebben doorgegeven dat alles nu goed staat. Je geeft zelf eerst aan dat je wel gebeld kunt worden. Vervolgens geef je in hetzelfde bericht weer aan dat je niet gebeld kunt worden. Ik wil graag van je weten of je ook problemen ervaart met bellen en gebeld worden. Mocht je wel kunnen bellen en gebeld worden adviseer ik je om dit topic te volgen.
Wat naar dat het nog steeds niet werkt. Het staat nu namelijk helemaal goed aan ons kant. Zou je de Ben simkaart even in een ander toestel kunnen proberen? Verder wil ik graag van je weten of je wel bereik hebt?
Ik heb wel bereik, want ik kan wel gebeld worden. Ook staat er geen melding dat ik geen bereik zou hebben. Ik heb zojuist mijn simkaart in een andere telefoon geprobeerd, maar sit heeft helaas ook niet geholpen. Op beide telefoons werkt het 4G netwerk niet en kan ik niet gebeld worden. Mijn eigen telefoon is een Samsung galaxy S5 en de andere telefoon is een Samsung galaxy S8.
Reputatie 5
Badge +6
Wat naar dat het nog steeds niet werkt. Het staat nu namelijk helemaal goed aan ons kant. Zou je de Ben simkaart even in een ander toestel kunnen proberen? Verder wil ik graag van je weten of je wel bereik hebt?
Hoi Ezra,

Kun je proberen om het toestel nogmaals uit en aan te zetten? Als het goed is kun je nu gebruik maken van alle diensten.

Ik heb mijn telefoon 2 keer uit en aan gezet, maar helaas geen resultaat. Ik kan nog steeds niet bellen en geen gebruik maken van het 4G netwerk.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Ezra,

Kun je proberen om het toestel nogmaals uit en aan te zetten? Als het goed is kun je nu gebruik maken van alle diensten.
Hi Ezra,

Graag gedaan hoor! Dit heb ik ook doorgezet naar de afdeling die het voor je gaat oplossen.

Bedankt voor alle hulp!
Reputatie 5
Badge +6
Hi Ezra,

Graag gedaan hoor! Dit heb ik ook doorgezet naar de afdeling die het voor je gaat oplossen.
Hi Ezra,

Superfijn om te lezen dat het probleem met het gebeld worden is opgelost! Ik zie alleen dat je echt een verlenging hebt aangevraagd. Dit kun je ook lezen in de bevestiging. Hierin heb je ook bundels verhoogd. Alleen gaat deze pas 17 mei in.

Hi Merve,

nu snap ik hem. Ik dacht dat het enkel een bundelwijziging was, maar het is dus een verlenging met bundelverhoging. Bedankt voor deze uitleg. Nu is het alleen zo dat ik zelf niemand meer kan bellen, omdat mijn telefoon niet overgaat als ik dit probeer. Heeft u hier toevallig ook een oplossing voor?

Mvg,
Ezra
Reputatie 5
Badge +6
Hi Ezra,

Superfijn om te lezen dat het probleem met het gebeld worden is opgelost! Ik zie alleen dat je echt een verlenging hebt aangevraagd. Dit kun je ook lezen in de bevestiging. Hierin heb je ook bundels verhoogd. Alleen gaat deze pas 17 mei in.
Het probleem met het gebeld worden is opgelost! Daarvoor al heel erg bedankt. Ik begrijp alleen niet hoe het zit met mijn bundelwijziging, want ik heb mijn internet verhoogd van 4800MB tot 6000MB en mijn belminuten van 300 min naar onbeperkt verhoogd. Ik heb hier een bevestigingsmail over ontvangen en de wijziging is doorgevoerd op mijn Ben app.

Even een toevoeging op het bellen. Als ik gebeld wordt, staat er niet meer onbekend. Dat is heel fijn, maar zelf kan ik momenteel niemand meer bellen. Zodra ik iemand probeer te bellen, gaat mn telefoon niet over.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Ezra,

Ik zie in mijn systeem dat je een verlenging hebt aangevraagd. Dit is geen bundelwijziging. De verlenging zal 17 mei ingaan. Wel vreemd dat je hierdoor problemen ervaart met het internet en gebeld worden. Om het probleem zo snel mogelijk te kunnen oplossen heb ik dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Verder heb ik zelf een reset geplaatst op het netwerk wat betreft het anoniem gebeld worden. Ik adviseer je om het toestel uit en aan te zetten. Zo wordt het doorgevoerd naar jouw simkaart. Ik hoor graag van je of het gebeld worden in ieder geval hiermee is opgelost.

Reageer