4g internet samsung galaxy s6

• 4 mei 2017
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Sinds 1 april 2017 is mijn verlenging ingegaan echter blijkt dit zonder 4G internet te zijn. 2x contact gehad met de klantenservice. Is mij toegezegd dat ik per 3 mei 4G internet zou hebben.

Sinds gisteravond van alles geprobeerd, ook de handmatige instelling voor internet. Tot op heden geen resultaat.

@Ben: is 4G internet wel doorgevoerd op mijn abonnement per 3 mei? Zo niet wat kan ik nog doen om dit alsnog te krijgen op mijn toestel? Gr. Richerd

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Richerd, goed dat je hierover een bericht stuurt. Direct ben ik het systeem ingedoken om te zien hoe dit nu zit! Op jouw klantkaart zie ik dat hier geen contact over is opgenomen, en er geen 4G bundel is.. Heb ik het juiste nummer? De laatste twee cijfers van het mobiele nummer waarop ik deze gegevens zie is: 87. Klopt dit?
Hallo Angelique, Dat klopt dat is inderdaad mijn nummer.

Heb zelf twee keer gebeld en mij is de laatste keer gezegd dat ik niets hoefde te ondernemen want per 3 mei zou ik gebruik kunnen maken van 4G. Heb namelijk de eerste week van april gebeld en een week later omdat ik geen reactie had ontvangen. De eerste keer heb ik gesproken met Pierre, de tweede keer volgens mij met een Angela? Kreeg zelfs als antwoord dat er niet bij mijn verlenging heeft gestaan dat het om een 4G abonnement zou gaan. Dat was juist echter stond er helemaal niets bij qua netwerk, ook geen 3G. Vind dat een tikkeltje misleidend, ik ga niet verlengen met een 4G toestel om vervolgens een 3G abonnement aan te gaan.... maar ja, kon dus wel 4G krijgen maar dat moest geactiveerd worden en dat duurde even, dat zou 3 mei zijn. Nu meld jij dat er geen contact is geweest, heb 3 april 2017 om 10:23 uur gesproken met BEN en 9 april 2017 om 16:06 uur weer.
Ik wil graag 4G, is dat zo lastig te realiseren? Moet ik dan weer een maand wachten? Ik hoor graag of je mij verder kunt helpen. Heb al eerder een slechte ervaring gehad in het begin van mijn vorige abonnement... Gr. Richerd
Reputatie 6
Badge +8
sorry voor de verwarering die is ontstaan, Richerd. De 4G bundel heb ik alsnog voor je aangevraagd. De 4G bundel is door een actie helemaal gratis 🙂 Bij deze zal ik de bundel bij jou toevoegen. Binnen een uurtje zou je al gebruik kunnen maken van het 4G netwerk.
Goedemorgen Angelique, dat is echt top! Fijn dat het zo snel kan en ook nog eens gratis, topservice?. Ik bel de klantenservice niet meer, vanaf nu regel ik mijn zaken via het forum. Velen weten meer als één?
Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Angelique, dat is echt top! Fijn dat het zo snel kan en ook nog eens gratis, topservice?. Ik bel de klantenservice niet meer, vanaf nu regel ik mijn zaken via het forum. Velen weten meer als één?

Super om te lezen, Richerd 🙂

Reageer